Laaaaangelaaand (HJemme igen)

Her kan du fortælle lidt om din foretrukne ferieform, din bedste ferieoplevelse, og om ferie generelt. Hvor holder du ferie, er du til sol, eller sne.

Redaktør: rumlebumle

NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
jah jeg skal på langelands festivalen så de sidste dage er blevet brugt på at købe en masse sprut og andet og vaske tøj..
men jeg håber rigtig rigtig meget på bedre vejr for lige nu er det virkelig ikke fedt at skulle bo i telt..;(
jeg tager afsted på lørdag og er hjemme igen søndag 8 dage efter.. jeg skal arbejde der over for en jeg kender han har boden med alle langeland tingende i;) men ellers skal der bare drikkes og hører musik.. jeg glæder mig;)

så jeg svare ikke herinde i nogle dage da der desværre ikke er internet derover jah ikke engang strøm!!!
Senest rettet af NatasjaA søn 2. aug 2009 20:09, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Uha lyder herligt :-D God tur Natasja.. Krydser fingre for vejret...
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
God tur og husk nu regntøjet. :whistle: :violin:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Rigtig god tur og god fornøjelse.. Og forøvrigt.. Rigtige gode tømmermænd til dig. :D :D :D :D
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Rigtig god tur til Langeland. Jeg håber, du får godt vejr uden alt for meget vand. For det er surt at sove i telt, når alt er klamt og koldt. Men vejret kan da heller ikke blive ved med at være så ustadigt. Det er jo sommer i følge kalenderen - trods alt :-!
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
jah tømmermænd kommer der nok en del af men sådan er det og ja det er sommer og så skal det altså ikke regne!!!!
når men tak alle sammen jeg er igang med at pakke og håber jeg husker det hele..
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Rigtig god tur og ++++ alt for at du får en god tur
og pas godt på dig selv :dance: :dance: :dance:
Hilsen Eva1950
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
ej har lige fundet ud af at på det andet forum er jeg jo med i fællesbestillingen men da der bliver betalt her i denne uge der kommer og jeg jo er væk skal jeg finde en smykke dame som backup men hvem finder jeg lige inden i morgen kl 7???
det er virkelig noget looooort for at sige det rent ud!!!!!
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
ja så jeg hjemme igen og det har simpel hen været den bedste oplevelse længe.. godt nok er jeg kommet i seng mellem kl 3 og 5 om natten men alt har været perfekt..
dog har jeg været ret uheldig jeg har forstuet den ene fod mugligvis også den anden forstrukket nogle nerver og sener i maven som har gjordt skide ondt(hmm jeg dansede for vildt og fir meget hehe) jeg fik et knak lys ud over mig og i hoved altså væsken som åbenbart var farlig og så havde jeg er ret slemt astmaanfald og jah har så heller ingen stemme med udover det så har det været perfekt..
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
NatasjaA skrev:ja så jeg hjemme igen og det har simpel hen været den bedste oplevelse længe.. godt nok er jeg kommet i seng mellem kl 3 og 5 om natten men alt har været perfekt..
dog har jeg været ret uheldig jeg har forstuet den ene fod mugligvis også den anden forstrukket nogle nerver og sener i maven som har gjordt skide ondt(hmm jeg dansede for vildt og fir meget hehe) jeg fik et knak lys ud over mig og i hoved altså væsken som åbenbart var farlig og så havde jeg er ret slemt astmaanfald og jah har så heller ingen stemme med udover det så har det været perfekt..
Ha ha... Lyder som en rigtig festival tur... :-D Fik du fundet ud af det med fælles bestillingen?? Har først lige set det nu...
Besvar