Velbekommen ;o)
ser gerne jeres resultater.....
Råd
Redaktør: rumlebumle
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Hej Linda
Nu er jeg så igang, og har sat låsen på wiren.
Knytter jeg så bare på wiren, indtil den ønskede længde, og sætter en o-ring i til sidst.
Selve knyttesnoren sidder så løs på wiren, er det rigtig forstået
undskyld, men man føler sig lidt gumpetung, men jeg skal åbentbart have det bøjet i neon 
Nu er jeg så igang, og har sat låsen på wiren.
Knytter jeg så bare på wiren, indtil den ønskede længde, og sætter en o-ring i til sidst.
Selve knyttesnoren sidder så løs på wiren, er det rigtig forstået
hehehehhe...gumpetung ;o)
Det er du slet ikke - fordi det er helt rigtigt, det du er igang med - husk alle perlerne på inden du bare knytter deruda´ og slutter med o ringen.
Ja, snoren bliver lidt løsere i "knytningen" da den ikke rigtig "fletter" sig sammen med wiren (den er jo meget glat) så man kan rykke lidt i det hele bagefter.....så knyt så stramt du kan.
Det er du slet ikke - fordi det er helt rigtigt, det du er igang med - husk alle perlerne på inden du bare knytter deruda´ og slutter med o ringen.
Ja, snoren bliver lidt løsere i "knytningen" da den ikke rigtig "fletter" sig sammen med wiren (den er jo meget glat) så man kan rykke lidt i det hele bagefter.....så knyt så stramt du kan.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Hej Linda.
Nu har jeg lavet armbåndet færdig, og det ser da meget godt ud
Jeg tager lige et billede senere og lægger på, sammen med de andre ting jeg har fået færdig.
Tak igen, for vejledningen, det er altid sjovt at lave tingene på en lidt anderledes måde.
Nu har jeg lavet armbåndet færdig, og det ser da meget godt ud
Jeg tager lige et billede senere og lægger på, sammen med de andre ting jeg har fået færdig.
Tak igen, for vejledningen, det er altid sjovt at lave tingene på en lidt anderledes måde.
velbekommen
ja ja billeder 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Hej Lisbeth.
Det er faktisk rigtig nemt, men det kan man jo sagtens sige, når man nu kan det
, men jeg bruger wireklemmer, og sætter så låsen på og, lader så wiren gå et lille stykke ned af armbåndet, hvor jeg så knytter over den dobbelte wire, til enden.
Det er bare mega svært at forklare med skrift, jeg håber du forstår, ellers må jeg prøve at vise nogle trin for trin billeder.
Jeg skal prøve at få dem på snart, men jeg har bare så travlt lige i øjeblikket, med shoppen
Det er faktisk rigtig nemt, men det kan man jo sagtens sige, når man nu kan det
Det er bare mega svært at forklare med skrift, jeg håber du forstår, ellers må jeg prøve at vise nogle trin for trin billeder.
Jeg skal prøve at få dem på snart, men jeg har bare så travlt lige i øjeblikket, med shoppen
ja jeg vil så gerne se foto og også på et alm wire armbånd uden knytning hvis det kan lade sig gøre for jeg skal se foto før det siver ind
hvad kalder man det (visuelt)
Er der nogen herinde der kan sætte en vejledning ind her på forummet for jeg er virkelig tungnem og det lyder nemt når I forklare det men foto
for jeg har så mange perler/sten som jeg vil prøve med wire 
Hej Lisbeth - jeg håber tegningen kan hjælpe dig.
og det er næste samme teknik du skal bruge med alm armbånd, men se på hvor tunge stene er....og sæt evt. en ekstra wireklemme på - du kan også forstærke wiren med en wireprotector / hestesko, hvor du kører wiren igennem og så slutte af med en wire"hætte" = den skjuler wireklemmen indenunder....giver en pæn finish, men er altså ikke et must at have for at kunne lave armbånd.
jeg plejer at lægge "designet" op i min perlebakke og når jeg er tilfreds, så starter jeg med en lås eller øsken, sat i wiren.....perler på snoren og lukker så af når længden passer.
Så spring ud i det.... ;o)
og det er næste samme teknik du skal bruge med alm armbånd, men se på hvor tunge stene er....og sæt evt. en ekstra wireklemme på - du kan også forstærke wiren med en wireprotector / hestesko, hvor du kører wiren igennem og så slutte af med en wire"hætte" = den skjuler wireklemmen indenunder....giver en pæn finish, men er altså ikke et must at have for at kunne lave armbånd.
jeg plejer at lægge "designet" op i min perlebakke og når jeg er tilfreds, så starter jeg med en lås eller øsken, sat i wiren.....perler på snoren og lukker så af når længden passer.
Så spring ud i det.... ;o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??




