Åbent "perlehus" i morgen 10-12

Her kan du købe og sælge materialer til smykkefremstilling. Du kan også sælge dine håndlavede smykker her.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
miska skrev:Går ud fra at Lise, smykkeunivers og Mette er selvskrevne :-)
Håber det kan lykkedes. :)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
miska
Rubin
Rubin
Shawnee skrev:
Jeg vil sige så meget ..dato og tidspunkt er meget op til stamkunderne .-)
cecilou
Smaragd
Smaragd
Jeg kommer:-) Hvad nummer på Nansensgade var det nu det var?
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
miska skrev:
Shawnee skrev:
Jeg vil sige så meget ..dato og tidspunkt er meget op til stamkunderne .-)
Vi kommer ;)- har nok ikke brug for så meget, meennn ..... det har jo ikke holdt os tilbage før :)) :)) =)) =))
miska
Rubin
Rubin
Det lyder skønt og pas nu på med, hvad du siger ..jeg har sorteret meget ud ..!! :-)
Da det jo er "stamkunderne" der kommer, er det jer der bestemmer,om det er fredag eller lørdag ..??!! :-) Giv mig lige et praj, så jeg kan give Cecilou besked :-)
Senest rettet af miska fre 28. dec 2012 13:36, rettet i alt 1 gang.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
miska skrev:Det lyder skønt og pas nu på med, hvad du siger ..jeg har sorteret meget ud ..!! :-)
Da det jo er de "stamkunderne" der kommer, er det jerder bestemmer,om det er fredag eller lørdag ..??!! :-) Giv mig lige et praj, så jeg kan give Cecilou besked :-)
Vi foreslår lørdag kl 13.30, hvad siger du til det ? Liza er blevet arbejdsramt om fredagen igen, derfor lørdag.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Lise Sonne skrev:
miska skrev:Det lyder skønt og pas nu på med, hvad du siger ..jeg har sorteret meget ud ..!! :-)
Da det jo er de "stamkunderne" der kommer, er det jerder bestemmer,om det er fredag eller lørdag ..??!! :-) Giv mig lige et praj, så jeg kan give Cecilou besked :-)
Vi foreslår lørdag kl 13.30, hvad siger du til det ? Liza er blevet arbejdsramt om fredagen igen, derfor lørdag.
=)) Jeg kan godt fredag eftermiddag hvis fredag det passer til team "rød bil". Arbejder jo ikke lang fra Mette, kan have en kort arbejdsdag.
Ellers er meget frisk til lørdag :ymparty:

Mette, laver du også dine berømte lykkeposer?
miska
Rubin
Rubin
Lise Sonne skrev:
Lørdag kl. 13.30 it is .. vi ses I skønne kvinder ..!! :-)
pmcc2363
Smaragd
Smaragd
Nogen fra Jylland der skal der over ???
miska
Rubin
Rubin
Smykkeunivers .. jeg har ikke helt overblik over det hele, men der er måske en chance for lykkeposer .. :-)
Meget af det er dog fra min "egen" favoritsamling, så det bliver nok lidt svært at skille mig af med, men nu skal det altså være :-)
Besvar