Nye armbånd

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
heheheh....kender det godt, sådan havde jeg det også, kunne næsten ikke lave andet i en periode....knytte knytte knytte

men lige nu har jeg købt ind tiul Fimo (man bliver jo inspireret af Camilla) så det tror jeg jeg skal kaste mig over i weekenden, så må jeg jo se hvad resultatet bliver... :-?
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at prøve en gang, det ser spændende ud, og perlerne er jo unikke, man ser jo ikke de samme hele tiden. (*)
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
ja Linda det har jeg også tænkt på hvad har du købt ind ???er det et startsæt fra panduro eller hvad ?og vi vil gerne se billeder også selvom de ikke er helt runde :clap: #:-s
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Hej Lisbeth, det er et rigtig godt sted at starte - panduro har et til -...199,00 tror jeg nok

og så har jeg også købt den der rulle form - til at lave / trille perlerne i....tænkte at det var en god ide at få dem helt pæne runde, men Camilla siger nu at det ikke behøves.....

jeg havde lidt cernit, jeg havde købt engang til nogel nisser (fik aldrig lavet) og så har jeg købt lidt spændende ind af forskellige farver fimo og en transperant også.....så jeg skal igang i weekenden med at rulle og trille og snurre...og hvad der ellers skal til ;o)

skal nok lægge billeder ind når jeg har fået lavet lidt!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
det lyder godt det glæder jeg mig til at se og har du set at Camilla er ved at starte et kursus op på sjælland det vil jeg meget gerne på og håber der bliver nok tilmeldinger til det men man skal vel også købe lak osv det er lidt svært hvad man skal købe når man er nybegynder for jeg vil gerne købe det rigtige fra starten :think: :D :doh:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
hej Lene de perlecaps du har brugt i dit armbånd nr 4 med tyrkise perler har du dem til 10-12mm perler jeg kan kun se dem til 7mm perler i fs og fg får du dem i shoppen :ymapplause: :think: :-bd
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
lisbeth skrev:hej Lene de perlecaps du har brugt i dit armbånd nr 4 med tyrkise perler har du dem til 10-12mm perler jeg kan kun se dem til 7mm perler i fs og fg får du dem i shoppen :ymapplause: :think: :-bd
Hej Lisbet.

Nej, ikke lige den perlehat, den kan åbentbart kun fås i den størrelse, men billede nr.11, er der en perlehat, til større perler ( 10 mm ), men det har du jo nok set i shoppen ;)- De fås ikke i ret mange størrelser ved min nuværende leverandør, men jeg vil prøve at se andre steder :)-
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
hejLene nå men jeg skal have bestilt de andre fra din shop men jeg venter lige til dine nye jadeperler og porcelænsperler kommer :clap: :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
De har lovet mig at de kommer i morgen, men så skal jeg jo lige have dem lagt i shoppen, og det tar' tid #:-s , men jeg håber at jeg kan nå at få dem på, senest i weekenden. Jeg skriver lige en lille notits herindepå forummet :p når de er på shoppen.
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Besvar