Seed beads igen
Redaktør: rumlebumle
Hvor er det flotte!! 
Så lige et spørgsmål mere: hvad laver du basisperlen over? og i hvilken størrelse? Jeg er bare helt vild med dine smukke seed beads perlerSmykkeunivers skrev:ih hvor er i søde![]()
Lise, jeg har ikke vejledningen som sådan, du laver først en basis perle (som nogle på den første billede) og så sy perlerne oven på igen, og det er kun fantasien der sætter grænser.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
I princippet kan du tage alt hvad du vil som basis, jeg holder mig til plastik og træ perler da de er meget lette.
Du skal regne med at den færdige perle vil blive ca. 2 gange større end basis, dvs. hvis du tage 14 mm basis perle, så vil færdig perlen være ca30mm
Du skal regne med at den færdige perle vil blive ca. 2 gange større end basis, dvs. hvis du tage 14 mm basis perle, så vil færdig perlen være ca30mm
de er flotte..
og til en masse på der vil lave dem er der nye kursuser på smyks men perlesyning (hedder det ikke det) det ene hedder bær og den anden blomster og de er då flotte i virkelighedden men er slet ikke det samme som dine men ellers er det da en ide hvis man er helt vild med dem jeg skal ihvertfald på det kursus;)
og til en masse på der vil lave dem er der nye kursuser på smyks men perlesyning (hedder det ikke det) det ene hedder bær og den anden blomster og de er då flotte i virkelighedden men er slet ikke det samme som dine men ellers er det da en ide hvis man er helt vild med dem jeg skal ihvertfald på det kursus;)
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Natasja, det er ikke så svært at lave de bære, jeg synes det er alt for dyrt 225 for sådan en kursus. Du kan søge på etsy der er massa tutorials til 4-6 usd.
De er bare rigtig fine!
jah de er sikkert nemme at lave men jeg kan nu godt lide at se det jeg laver og så er der også andre ting fx i den med blomster er der med hvor man lærer at vikle omkring selve ørekrogen.. men igen så det jo også min kolega der laver kususet og jeg elsker kursuerene det er så hyggeligt