UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Gilleleje
Kontakt:
Lyder som en rigtig god idé at sætte nogle af alle dine lækre perler til salg, jeg aftager meget gerne :x-
Mange hilsner
Irene
http://www.ild-smykker.dk
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da op hvor har du meget Lise og jeg kan godt lide udtrykket kreativ rod =)) :)) synd du ikke kommer til perletræffet så vi kunne hjælpe dig af med nogle af dine strenge :clap:
Billede I LOVE CATS
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Kontakt:
Her sidder jeg og leger med perler :)-

Billede
Indtil for nylig sad jeg ved spisebordet og havde perler over hele stuen, men nu har jeg fået mit eget bord :)- Overfor har min kæreste et bord med computer, malegrej osv. Hyggeligt :x-

Billede
Billede
Lidt tættere på.

Billede
Og så var et bord og nogle skuffer alligevel ikke helt nok, så har også tilkæmpet mig to hylder til perler i klædeskabet i gangen :p Synes denne hobby fylder mere og mere ;)-
Senest rettet af ild-smykker.dk lør 20. mar 2010 15:36, rettet i alt 1 gang.
Mange hilsner
Irene
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Du holder da godt nok orden Irene. @-) Har du ryddet op til lejligheden =))

Er kasserne i skabet også fyldt med perler? For jeg kan da godt se på det hele at jeg har langt til at nå jer andre til sokkeholderne med alle de perler I har. Men med min økonomiske situation række det desværre ikke så langt [-(
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det ser meget hyggeligt ud og sikken en orden du har :clap:
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Wow - hvor er det flot, sikke orden - gør os mindre organiserede helt flove :ymblushing:
ild-smykker.dk
Rubin
Rubin
Kontakt:
Der tog du mig på fersk gerning Rumle :))
Er ordensmenneske i en sådan grad, at jeg måske nok burde tilses af en professionel med forstand på div. neuroser =))
Må dog indrømme at bordpladen blev ryddet lidt inden jeg tog billedet. Sidder også med den bærbare og div. arbejdspapirer ved bordet, så det fik jeg lige ryddet af vejen. Vi er også igang med flere ombygningsprojekter herhjemme, og hold da op hvor det kan rode. Der må jeg nogen gange trække vejret dybt, tælle til 10 og forsøge at tænke på noget andet x_x.
Og mht. perlerne, så sker det faktisk ofte at det ser ret kaotisk ud ;)-
Kasserne i skabet er fyldt med færdiglavede smykker og div. materialer.
Mange hilsner
Irene
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hej Lise S. Du snakkede om stoffer, jeg vil gerne hjælper dig af med nogle af dem til mit patchwork, hvis det er du mangler plads, jeg mangler altid stoffer :-D :-D . I har godt nok mange perler alle sammen, bliver helt misundelig :-D :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
ej hvor er det sjovt at se hvordan i andre har jeres perler.. jeg har jah rigtig rigtig mange perler og andet.. men mit værelse er simpelhen ikke stort nok og arbejder i stuen.. jeg tager billeder meeen ved ikke lige hvordan jeg skal få det taget med alt det rod.. haha..
når men har en toiletvogn med 3 skuffer med jah værktøj og snor og perle ting jeg ikke lige ved hvor skal være, så har jeg 1 stor skuffe med alle mine smykker i i min kommode. , så har jeg to haraldnyborg kasser store med 4 kasser i hver der er mine perler i og så har jeg to store og høje kasser ret store i plastik og der ligger så nogle små kasse med fg og fs som der er næsten orden i men så gad jeg ikke mere og lagde bare poser i kassen så jah der er mange sjove ting i de kasser. men det er ikke nok så har jeg 3 eller er det 4 kasser dog mindre men alm. str. plastik kasser med jah hvad er der i tror det er perler og andre ting jeg ikke lige ved hvor jeg skal ligge ;)
meeen jeg tænker hele tiden jeg skal have styr på det meeen jeg kan ikke lige overskue det, og når jeg så engang imellem får lidt orden i det så kommer der bare nyt og nyt og så er der jo igen rod. meen når jeg får mig en lejlighed har jeg tænkt jeg bliver nød til at få orden i det for jeg skal jo også have plads til andet det er der ikke rigtig på mit værelse så jeg breder mig i hele lejlighedden ;)
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
ej jeg bliver helt dårlig! Jeg eeelsker at sortere! Hvis man kunne have det som hobby ville det være min yndlingshobby. Og når det så er perler der skal sorteres.....mums. Bare jeg dog boede på sjælland endnu;-) (men så havde jeg nok lige så mange perler som jer (hvis jeg havde råd) for der er jo flere steder man se dem "live".

Egl. tror jeg slet ikke at jeg ville få lavet noget hvis jeg havde så mange perler...så ville al min tid gå med at se og røre.. =))
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Besvar