Side 11 af 20
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 1. maj 2010 11:22
af Havfruen
Så fik jeg mig taget sammen til at lave noget og tage billeder af det .
dette er hvad jeg modtog og tak for det. til min giver

og dette har jeg fådet ud af mine perler

her er 4 armbånd

og her et billed hvor de er nemmer at se

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 1. maj 2010 12:55
af Pia
Super farver - jeg vil FILTE NUUUUUUUUUUUUUUUUU
det ser bare godt ud

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 1. maj 2010 12:59
af Havfruen
tak skal du have men det er ikke nogen filt perler jeg selv har lavet det er dem fra CChoby
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 1. maj 2010 13:33
af jeanette
flotte ting der er blevet lavet

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 1. maj 2010 13:40
af lisbeth
Meget flotte Kirsten
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 1. maj 2010 13:50
af anna-edith
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 1. maj 2010 16:35
af butler
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 1. maj 2010 18:29
af ild-smykker.dk
Wauw

Skønne farver og endnu skønnere smykker. De armbånd med filtkugler er simpelthen så søde

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tirs 4. maj 2010 15:38
af Lise
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: ons 5. maj 2010 13:40
af anna-edith
Her er hvad jeg fik af min perleven
Her hvad der er kommet ud af guffet, tilsat lidt hornperler, perlehatte og s-lås

tilsat perlehatte,Skulle lige afprøve mit fototelt

øreringene til venstre er de samme som på billedet oven over

Dette er hvad der er tilbage
Jeg kan simpelthen ikke gætte hvem der er min perleven, har ikke styr på hvem som er med. Men tak.
