Side 11 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 1. maj 2010 11:22
af Havfruen
Så fik jeg mig taget sammen til at lave noget og tage billeder af det .
dette er hvad jeg modtog og tak for det. til min giver
Billede
og dette har jeg fådet ud af mine perler
Billede
Billede
her er 4 armbånd
Billede
og her et billed hvor de er nemmer at se
Billede
Billede

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 1. maj 2010 12:55
af Pia
Super farver - jeg vil FILTE NUUUUUUUUUUUUUUUUU
det ser bare godt ud :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 1. maj 2010 12:59
af Havfruen
tak skal du have men det er ikke nogen filt perler jeg selv har lavet det er dem fra CChoby

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 1. maj 2010 13:33
af jeanette
flotte ting der er blevet lavet :clap:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 1. maj 2010 13:40
af lisbeth
Meget flotte Kirsten

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 1. maj 2010 13:50
af anna-edith
Godt gået Kirsten flot :clap: :clap: :clap:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 1. maj 2010 16:35
af butler
Supert Kirsten @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 1. maj 2010 18:29
af ild-smykker.dk
Wauw :ymapplause: Skønne farver og endnu skønnere smykker. De armbånd med filtkugler er simpelthen så søde @};-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 4. maj 2010 15:38
af Lise
Sikke mange superlækre smykker I har fået lavet :clap: :clap: :clap:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 5. maj 2010 13:40
af anna-edith
Her er hvad jeg fik af min perleven
Billede

Her hvad der er kommet ud af guffet, tilsat lidt hornperler, perlehatte og s-lås

Billede
tilsat perlehatte,Skulle lige afprøve mit fototelt
Billede
øreringene til venstre er de samme som på billedet oven over
Billede
Dette er hvad der er tilbage
Billede

Jeg kan simpelthen ikke gætte hvem der er min perleven, har ikke styr på hvem som er med. Men tak. :(- :(-