Smykke fra Butler
Redaktør: rumlebumle
Tillykke med salget.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Ja så fylder min ene svigerdatter år i morgen og skal have tøj i sort og sandfarvet og lilla. Derfor måtte jeg lige lave dette sæt til hende.

Vil gerne vide hvad I synes om farvesammensætningen

Vil gerne vide hvad I synes om farvesammensætningen
Senest rettet af butler søn 10. maj 2009 10:53, rettet i alt 1 gang.
Det er dejlige farver og passer super til sort så det må hun da blive glad for. 
Kærlig hilsen

Ja så kom der lige en ny, da den anden jo kom lidt hurtigt afsted

Så lykkedes det vist

Så lykkedes det vist
Senest rettet af butler søn 10. maj 2009 19:35, rettet i alt 1 gang.
Ved ikke lige hvad der sker med mine billeder. Når jeg oploader på fotoalbummet kommer der også en fejl som sige 500. Har overhovedet ikke forstand på hvad det er.
Kan det være mit apperat som er indstillet forkert. Jegha rbare overhovedet ikke rørt ved det
Meget mærkeligt
Kan det være mit apperat som er indstillet forkert. Jegha rbare overhovedet ikke rørt ved det
Meget mærkeligt
det er lidt små billeder og der hvor du har hostet fotoerne( vi bruger Photobucket)jeg ved ikke hvem du bruger ,men der hvor der står choose picture der er vores på 320 +240 i str.husk at redigere fotoerne inden de kommer ind på hostet og du har nok ikke redigeret i str siden de er så små ,men prøv at se det kan være at alle dine fotoer er små nu, for hvis man retter i str inde på hostet så gælder alle fotoerne.Så husk at redigerer inden de kommer derind .Men hvis du har taget flere fotoer af brochen og f.eks har slettet et af dem så er det nok det foto som du har sat ind i forummet her og det bliver så slettet her, men du sætter bare et nyt ind. Jeg håber det kan hjælpe dig lidt

Hej butler jeg hved godt hvad der er sket med dine små billerde du har glemt at få dem op i stor størelse ved ikke at klikke på dem inde på fotoalbumet før du kuperer dem ned på forumet har selv lige gjort det samme.
Kærlig hilsen

Ja Kirsten det er da nok det jeg har glemt.Havfruen skrev:
Hej butler jeg hved godt hvad der er sket med dine små billerde du har glemt at få dem op i stor størelse ved ikke at klikke på dem inde på fotoalbumet før du kuperer dem ned på forumet har selv lige gjort det samme.
Jeg prøver igen