Fællesbestilling NU MED BILLEDER

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
hehe.. Ja det kan jeg se, men det er jo fint nok, så er vi da helt sikre på det er det rigtige jeg får med.. Forhåbentlig.. :D :D

Jeg er næsten ved at være HELT klar, men jeg har også brugt hele formiddagen på det. Nu holder jeg mig lige en velfortjent pause inden jeg gør de 2 sidste klar.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
:dance: sætter pris på at du gider al det her arbejde :ymhug: :clap: :D
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg vil også lige benytte lejligheden til at sige tak for dit store arbejde og du er en skattebasse :clap: :ymhug:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Ja - Lotte - det er sq dejligt med ildsjæle som dig... :ymapplause: :ymhug:
Det er SÅ fedt du gider.... Og ikke mindst har overskud til det.... ^:)^
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Shawnee skrev:
Charlottes skrev:30 linier??? Min er på 38 linier og jeg har siddet og skåret væk og sorteret og finfordelt flere gange (inkl hele dagen idag). :ymblushing:
Muhahahaha =)) B-)
Troede ellers ikke du skulle have så meget denne gang. :p ;)-
Det skulle jeg heller ikke... :ymblushing: Og det er da ikke ligeså meget som sidst hvor jeg havde 76 linier. :ymblushing: :p

Og ja selvfølgelig en STOR TAK til Lotte for alt det arbejde. :ymhug:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
rumlebumle
Opal
Opal
Så er jeres lister klargjorte og klar til afsending. Det vil sige, jeg mangler lige Freddy, som er i skole, til at komme hjem og gøre jeres individuelle lister klar, som jeg så sender til jer. I må meget gerne sende mig en PB med den mailadresse I vil have jeres liste tilsendt til. Jeg har måtte rydde op i min indbakke, så jeres mailadresser og koder er blevet slettet. Jeg blev jo nødt til at have plads til alle de beskeder der løbende er kommet ind. :D :D

Så altså, send jeres mailadresse til mig, så får I en mail tilsendt senest imorgen som I skal godkende. På den står også det beløb I skal indsætte på min konto

SENEST ONSDAG d. 3 NOVEMBER kl 12.

Jeg har Danske Bank og kontonummeret vil være oplyst i mail. Jeg skriver i første indlæg når pengene er modtaget på min konto, så I kan følge med i om jeg har modtaget penge fra jer. Er jeres penge IKKE gået ind på onsdag kl 12, bliver I automatisk slettet fra listen. Hårdt men sandt :whistle:

Selvtak forøvrigt. Jeg havde lykkeligt glemt, fra sidste gang, hvor meget arbejde der var i det og jeg glemmer det sikkert også til næste gang, jeg skal stå for en fællesbestilling =)) =)) =))

I skal være opmærksomme på at der kan ske små ændringer i pris enten den ene eller anden vej. Det burde ikke være så meget, da der denne gang er taget højde for told, moms og porto fra FMG, men bare så I ved det. Så enten kommer I til at betale et lille ekstra beløb eller også kan det være I skal have penge tilbage. Det vil fremgå af den oversigt I får tilsendt når varerne er ankommet. Jeg vil løbende skrive hvor langt vi er i processen, samt varer der måtte være udsolgt i denne tråd. Hvis nogen af jer er interesseret i at se hele listen med varerkøb ( til eventuel inspiration til næste fællesbestilling ) giv besked, så sender jeg jer den samlede liste.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lisbeth skrev:Jeg vil også lige benytte lejligheden til at sige tak for dit store arbejde og du er en skattebasse :clap: :ymhug:
Tilslutter mig lige denne her, da det ikke kan siges for ofte. Du er en snut
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg har sendt min mailadr til dig Lotte :ymhug:
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Så er jeres lister sendt afsted til godkendelse. Der er vedhæftet en fil og i den fil står også det "a conto" beløb i foreløbig skal sætte ind. Den endelige udregning kommer når alt er betalt. Dem af jer der gerne vil have den fælles liste bliver lige nødt til at vente et par dage, da den lige skal færdiggøres. Freddy er ikke så hurtig =)) =))

Husk pengene skal være på min konto på onsdag kl 12.

Jeg skriver i første indlæg når jeg har modtaget penge, så I kan se de er kommet ind på min konto.

Jeg mangler at få en mailadresse fra Danagonia og Kirsten. Resten af jer skulle gerne have modtaget en mail, ellers må I lige give besked.
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Liste godkendt og betaling overført ;)-
Bettina
Besvar