UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
ja man har røre/kikke perler og så har man dem man baer laver af , jeg har nogen jeg næsten ikke kan nænde at bruge, men det giver jo ikke brød på boret, desvære for ellers var der mange andre perler jeg ville købe hjem for der findes ved gud så mange forskellige at man kan blive helt dorlig over at man ikke kan eje det alt sammen =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Whau - hvor har I mange perler, og ting og sager til smykkefremstilling. Jeg troede, jeg havde meget, men nu kan jeg godt se, at jeg næsten ingen ting har ved siden af nogle af jer ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:ja man har røre/kikke perler og så har man dem man baer laver af , jeg har nogen jeg næsten ikke kan nænde at bruge, men det giver jo ikke brød på boret, desvære for ellers var der mange andre perler jeg ville købe hjem for der findes ved gud så mange forskellige at man kan blive helt dorlig over at man ikke kan eje det alt sammen =)) =)) =))

Altså jeg har en helt klar holdning til at jeg må forsøge at komme til at eje alle slags :)) :)) =)) eller som jeg siger : man bliver nødt til at rette sig efter regeringen, når de siger at vi skal bare forbruge for at komme ud af krisen. (Min mand siger dog at jeg ikke behøver at løse hele landets krise egenhændigt, jeg bør også lade andre gøre deres ) =)) =)) og når man ser de lagre, der er rundt omkring - så er vi et par stykker, som tager den opfordring til forbrug seriøst ! :clap: :clap:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg er overbevist om at jeg er med til at holde den Kinesiske økonomi oppe. :ymblushing:

Men jeg har det også sådan at nogle af mine perler er for smukke til at bruge. :ymblushing:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Ihh, jeg bliver helt nysgerrig.
Det kunne være spændende at se billeder af jeres "allerdyrebareste" perler ;;)
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Jamen skal vi ikke lave en tråd til det så? Ala: vis os din yndlingsperle lige nu.............
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Lise Sonne skrev:
Havfruen skrev:ja man har røre/kikke perler og så har man dem man baer laver af , jeg har nogen jeg næsten ikke kan nænde at bruge, men det giver jo ikke brød på boret, desvære for ellers var der mange andre perler jeg ville købe hjem for der findes ved gud så mange forskellige at man kan blive helt dorlig over at man ikke kan eje det alt sammen =)) =)) =))

Altså jeg har en helt klar holdning til at jeg må forsøge at komme til at eje alle slags :)) :)) =)) eller som jeg siger : man bliver nødt til at rette sig efter regeringen, når de siger at vi skal bare forbruge for at komme ud af krisen. (Min mand siger dog at jeg ikke behøver at løse hele landets krise egenhændigt, jeg bør også lade andre gøre deres ) =)) =)) og når man ser de lagre, der er rundt omkring - så er vi et par stykker, som tager den opfordring til forbrug seriøst ! :clap: :clap:
Jeg er helt overbevist om, at en hel del af os, der er her i forum, pænt lever op til regeringens anvisnigner om, at vi skal bruge en hel masse penge på forbrug :)) Så vi er faktisk nogle rene O:-) O:-) O:-) og burde have store pengepræmier, så vi kan købe endnu mere :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har også fået mit eget arbejdsbord, skal nok tage nogle billeder, meeeeeeeen jeg trænger lige til at få ryddet op først.. Jeg er rigtig god til at rode.. Værre end Mette... :p :p :p :p

Sad også i starten inde på spisebordet, men det tog jo om sig, og så var det vi fik indrettet vores "kontor" med en lang plade, og hvor jeg så skulle have halvdelen, og så kunne resten af familien så sidde med deres PC og så videre på den anden halvdel.. Jeg tror så at på nuværende tidspunkt så har jeg nok 80% af bordet =)) =)) =)) =)) =)). Og det samme med hyldeplads... :p :p :p
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Anja skrev:Jeg har også fået mit eget arbejdsbord, skal nok tage nogle billeder, meeeeeeeen jeg trænger lige til at få ryddet op først.. Jeg er rigtig god til at rode.. Værre end Mette... :p :p :p :p

Sad også i starten inde på spisebordet, men det tog jo om sig, og så var det vi fik indrettet vores "kontor" med en lang plade, og hvor jeg så skulle have halvdelen, og så kunne resten af familien så sidde med deres PC og så videre på den anden halvdel.. Jeg tror så at på nuværende tidspunkt så har jeg nok 80% af bordet =)) =)) =)) =)) =)). Og det samme med hyldeplads... :p :p :p
HEY HEY HEY, du skal ikke rydde op, vi skal jo netop se dit rod =)) =)) =))

Kender godt til det der med at fylde mere end hvad man lige umiddelbart selv havde regnet med, det gør jeg nemlig også. :ymblushing:
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er NØDT til at få ryddet op, så I da i det mindste kan SE bordet =)) =)) =)) =)) Kan næsten ikke huske farven på det heller :-? :-? :-? Var det mon gråt eller ??? :)) :))
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Besvar