UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Det står skidt til hvis du ikke engang kan huske farven på bordet =)) =)) =))
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Fik mig en WAOU-oplevelse.. Det er sq mørkegråt :-o :-o :)) :)) :))

Nå, men here goes... Præsenterer hermed Anja's perlehule aka rodehule..

Billede

Billede
Kurv med ekstra strenge..

Billede
Kurv med perler der skal sorteres... Har klippet en masse "gamle" armbånd op..

Billede
Skuffer med lidt bling...

Billede
Låse

Billede
FS mellemdele

Billede
FG Mellemdele

Billede
Kasse med 12 mm perler

Billede
Lidt poser og noget der skal ordnes.. :p
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
rumlebumle
Opal
Opal
Jeg er vild med din overraskelse over at dit bord er gråt =)) =))

Men du frelsens hvor har du dog bare mange perler. Jeg er simpelthen SÅ misundelig på jer ( vil bare ikke indrømme det til shawnee med hendes nyindkøbte perler ). Jeg synes det er HELT vildt. Jeg synes selv at når jeg har lavet mig et køb på 500 kroner har jeg gjort mig en STOOOOOR handel, men jeg kan da godt se jeg har laaaaaang vej endnu.. Men tøser, jeg skal nok komme op på siden af jer :D :D
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Skal op til Mette om ca 8 min og hente men del af KÆÆÆÆMPEPAKKEN på små :-o 7 kg... Og fik da lige lavet lidt plads.. Men jeg har ikke plads til det hele... Men mon ikke der så ryger lidt til salg her på forum.. og med til træf her den 18 april... :)- ;)-

Du kan tro det tager om sig med perlerne rumle, så pas på.... =)) =)) =)) =)) =)) =))

Min mand siger--> :-t med indkøb.... Men lider jo lidt af perlekulder 8-} 8-} 8-} 8-}
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
rumlebumle
Opal
Opal
Åh, hold da kæft. Havde helt glemt du også skal have perlerne fra Mette. Jøsses de damer. I er jo det man kalder fuldstændig afhængige! =))

Sælger du så også dine smykker, eller hvordan kommer du af med alt det du laver?

Jeg ligger jo også inde med lidt forskellige smykker og da jeg aldrig går med smykker som sådan, så ligger jeg jo inde med lidt, så jeg begynder da mere og mere at overveje at sælge dem. Jeg ville nok også bare have en forventning om at få materialeprisen hjem ( det har jeg også gjort til de få veninde der har ville købe noget ) da jeg på ingen måde har til hensigt at skulle tjene noget, da jeg ren og skær ( indtil videre i hvert fald ) laver det for fornøjelsens skyld.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg har også fået perlerne fra Goldenlake og skal nok tage et billed af mit rod på skrivebordet og diverse kasser på et tidspunkt :whistle:
Hold da op Anja en masse lækre ting ,men der er da ikke rodet ,men du har nok rydtet op inden :naughty: tag du bare en masse strenge med d 18 april :clap:
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
rumlebumle skrev:hehe Lise, det viser du os da bare lige.. :D :D Især dit decopage vil jeg da gerne se..
ok Lotte, her er en lille smag på min decoupage : en bakke og en æske.
Billede
lakken på bakken skal ordnes - men lige nu laver jeg for det meste perler ;)
føj - fuglene har sq skidt på vores havestole hele vinteren - manden har vist renset dem nu.
Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Det er vildt flot Lise. Bakken er simpelthen helt skøn. Tak for synet.. :x-
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
De er bare fine. det er alså sjovet at jeg også har leget med dekopagse , men det er jo også papir og jeg er vild med papir. jeg har så gar selv lavet æsker og dekoreret dem med papir, det er hygeligt men tager lang tid og lige nu vil jeg ikke bruge tiden på det da det bliver alt for dyrt at sælge i butikken og vi er skisme nød til at have penge i kassen for ellers går det galt her hos os.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:De er bare fine. det er alså sjovet at jeg også har leget med dekopagse , men det er jo også papir og jeg er vild med papir. jeg har så gar selv lavet æsker og dekoreret dem med papir, det er hygeligt men tager lang tid og lige nu vil jeg ikke bruge tiden på det da det bliver alt for dyrt at sælge i butikken og vi er skisme nød til at have penge i kassen for ellers går det galt her hos os.
Du har ret i at det tager lang tid at lave, men jeg hygger mig også bare med det, fx hvis jeg skal til fødselsdag og har brug for en rigtig fin æske - derfor har jeg heller ikke så mange jeg kan vise, for jeg bruger dem jeg laver ret hurtigt.
Besvar