Side 13 af 20
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tors 6. maj 2010 14:04
af anna-edith
Så blev den sidste bytte-bytteperle også anvendt, det er den store i midten.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tors 6. maj 2010 18:47
af lene
Hvor er det flot Anna-Edith

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tors 6. maj 2010 20:41
af Havfruen
den store perle træker bare lige farverne fram i de andre perler super flot .
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: fre 7. maj 2010 18:08
af Lise
Mums - hvor er den smuk, dén store perle fra bytte-bytte

Den matcher perfekt sammen med de andre perler, du har brugt
Jeg er en af dem, der endnu ikke har fået lavet noget endnu - travlhed på arbejde, 5 dages kursus og 12 dages ferie i Island gør, at jeg er håbløs bagud med alt vedr. smykker mv. Men de skal nok komme inden deadline

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: fre 7. maj 2010 19:05
af lisbeth
Det er jeg total vild med Anna Edith og elsker brune og gyldne farver

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 8. maj 2010 08:38
af anna-edith
Tak piger. Men jeg er nu mest til den lilla skala

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: ons 12. maj 2010 11:03
af dimsedutten
her er så mit indlæg til bytte-bytte april/maj
jeg vil starte med at takke for de mange flotte perler. jeg er normalt ikke til store sten, men jeg har da prøvet...
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
det sidste billede viser hvad jeg har tilbage..
jeg har også 4 stk andre sten, men dem kommer der billeder af senere de ligger på kameraet stadig...
de mørke sten er 10 mm de grønn er stoore er der nogen der har ide til hvad man bruger dem til vil jeg meeeeget gerne høre nærmere for jeg er da helt tom...
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: ons 12. maj 2010 11:22
af anna-edith
Lækre smykker du har fået lavet

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: ons 12. maj 2010 12:47
af Havfruen
Fine ting du har fådet lavet. Og den snoet perlekappe du har brugt er bare helt vild flot.
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: ons 12. maj 2010 12:57
af Love-Shopping
Hold da op, hvor er de bare flotte... Er helt vild med nr 2 halskæde, den er lige mig.. den første er os bare lækker..