UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...
Redaktør: rumlebumle
nu har jeg fulgt stille med i tråden, og bliver bare mere og mere misundelig... hvor er det dog nogle dejlige "perlepladser" i har... jeg selv sidder i stuen med min meget lille samling (som gradvist bliver større) i et par små æsker... men det kommer måske engang
du skal ikke være bange din samling skal nok blive støre, men det er ikke gratis at lege med perler og det skal jo også være et forgmål med det for man kan jo ikke blive ved med at gå selv med alt det man fpr lavet. og det drejer sig heller ikke om at have flest perler, men om at hygge sig med det . 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Baylie jeg har for nyligt raget et kasseret computerbord (i metal) til mig, og skiftet sengebordspladsen ud med det. Der er mange hylder-også nogen med udtræk som kan bruges til at stable (gennemsigtige) kasser med perler oven på hinanden i. Måske en ide du kunne bruge?
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!
Jeg har tænkt på, om man ikke skulle indføre en ny lov om, at lejere kan få lov til at udbygge deres lejlighed med et ekstra rum ud fra husmuren
for jeg mangler simpelthen nogle ekstra kvadratmeter, omkring 15 - 20 ville være passende

for jeg mangler simpelthen nogle ekstra kvadratmeter, omkring 15 - 20 ville være passende
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Skal vi ikke besøge dig og hjælpe dig af med alle de perler du har "for meget" når træffet er slut?
Er totalt misundelig på hvor meget I andre har og hvor lækkert det ser ud.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

Jeg startede også stille ud med et par æsker med plastik fra Panduro. Du må købe nogle rester fra tøserne herinde, sådan får du flere perler at lege med til en billig penge.Bailey skrev:nu har jeg fulgt stille med i tråden, og bliver bare mere og mere misundelig... hvor er det dog nogle dejlige "perlepladser" i har... jeg selv sidder i stuen med min meget lille samling (som gradvist bliver større) i et par små æsker... men det kommer måske engang
Charlotte--> Du skal da være yderst velkommen hvis du tager nogle af dine læksi swarowski med
Jeg regner med at jeg tager lidt byt/salg med her den 18 april.. Det kan vel blive til en streng eller 2 som en anden kan se brug for
... Nu må vi se

Alle Jer der lige er startet med at snuse til lav-selv-smykker.. Pas på.. Som I kan se så griber det om sig
Jeg startede med glasperler og nogle enkelte kasser fra jem % fix.. Og nu 4 reoler, mangler faktisk 1
, og en hulens masse kasser og poser og kurve og skåle.... Men det er SJOVT !!!!!!
Rumle--> Jeg sælger til venner og familje.. Som så siger det videre.. Skal til at lave en hjemmeside, på 123 hjemmeside, dejlig nem at bruge og overskuelig.. Skal nok sætte et link på når jeg når så langt.. Har lige en opryddning først
Jeg regner med at jeg tager lidt byt/salg med her den 18 april.. Det kan vel blive til en streng eller 2 som en anden kan se brug for
Alle Jer der lige er startet med at snuse til lav-selv-smykker.. Pas på.. Som I kan se så griber det om sig
Jeg startede med glasperler og nogle enkelte kasser fra jem % fix.. Og nu 4 reoler, mangler faktisk 1
Rumle--> Jeg sælger til venner og familje.. Som så siger det videre.. Skal til at lave en hjemmeside, på 123 hjemmeside, dejlig nem at bruge og overskuelig.. Skal nok sætte et link på når jeg når så langt.. Har lige en opryddning først
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
-
Charlottes
- Opal

Jeg har jo stadig lidt til salg af sw og får nok også lidt hjem inden så der kommer nok lidt med.
(Jeg hedder Charlotte. Jeg er perloman, ebayoman og swarovskioman)
(Jeg hedder Charlotte. Jeg er perloman, ebayoman og swarovskioman)