Kunne jo være det var det næste man skulle prøve
Nånej.. Jeg mangler jo ikke noget
Redaktør: rumlebumle

Tror jeg du har ret i Charlotte... Kan lige se Mette og mig gå total perleamok på ebay.. Og en masse pakker komme ind af dørren... PUHAAAACharlottes skrev:Jeg tror ikke 4 reoler kan gøre det.

Ja jeg har samme problem som du! 3 vær. 2 voksne + pige på 11 og en he.....masse "sager"....hvordan tror du ellers at jeg kunne acceptere et metal pc bord? sådan et har min bærbare aldrig fået tildelt....perler er jo en anden sag ik?Bailey skrev:en rigtig god ide, men problemet er pladsmangel når man bor to og 7 dyr i en 3'er... men rigtig god ide... det kunne jo være jeg kunne rykke lidt rundt
Sådan er det også lige blevet hvor vi bor... det er godt på den måde at man ikke skal bekymre sig om at perlerne knaldrer når de rammer gulvet eller at "nogen" vader på dem...og så er det MEGET nemmere at komme i civilbeklædning når man vågner.Charlottes skrev:Mine pakker er desværre stoppet med at komme ind af døren fordi vi fik postkasser nede i stuen. Til gengæld er det tit et syn for guder når jeg så åbner min postkasse. Står bare og tænker(weeeee) og skynder mig halsende op på 4. sal så jeg kan få åbnet alle de kuverter.