Side 15 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tors 13. maj 2010 20:36
af Havfruen
jeg kan godt se at det ikke er det du plejer at lave. men du har vist det frem du har modtaget og du har prøvet så du har da overholdt reglerne og det er da det det drejger sig om . men det er jo også det som gør det sjovt at deltage at man nogen gange modtager noget som er en kæmpe udfordring. @};-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tors 13. maj 2010 21:05
af Shawnee
Irene - du har klaret det flot, syntes jeg... Jeg ville heller ikke ane hvad jeg skulle stille op med de ting. Har INTET i kobber... Så det må siges, at være en rigtig god udfordring... ;)-
Find inspiration til at bruge magnetperlerne i den tråd, hvor Lise har lavet en masse magnetarmbånd. De bliver virkelig flotte... Prøver lige at finde den.....
Her: Hæmatit magnet armbånd.. http://www.smykkeforumforalle.dk/viewto ... f=7&t=1554

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 14. maj 2010 12:07
af Lise
Super flotte smykker - og godt med lidt udfordringer, det er jo det, denne bytte-bytte bl.a. går ud på. ;)-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 17. maj 2010 20:03
af Anne Marthin
Så blev jeg også færdig med mine bytte-bytte smykker.
Tusind tak til giveren :ymhug:

Her er først hvad jeg modtog:

Billede

Og dette er hvad jeg fik lavet.

Billede

Billede

Det var noget af en udfordring at være med, men hold op hvor blev jeg glad da jeg åbnede min kuvert :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 17. maj 2010 20:12
af Love-Shopping
jeg kan ikke sige meget andet end Wow. Det er bare så smukt.. :drool:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 17. maj 2010 20:19
af butler
Kan kun sige wauuuuuuuu x 100. Smukt smukt smukt

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 17. maj 2010 20:26
af Havfruen
super flot det du har lavet ud af dit bytte byt.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 18. maj 2010 05:56
af lene
Wow ^:)^ hvor er det bre smukt :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 18. maj 2010 06:31
af rumlebumle
Hold da op.. Hvor er det bare flot! Og sikken da et arbejde du må have lagt i det.. :x-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 18. maj 2010 06:53
af anna-edith
Waw hvor er det bare flot og lækkert :clap: :clap: ^:)^ ^:)^