[quote="Charlottes"]Nej, jeg er ikke dånet men hvis jeg skal være helt ærlig (og det plejer jeg jo så det må jeg hellere fortsætte med), så var jeg ret sur på dig da jeg modtog dem Lise Sonne. Hold kæft noget L.O.R.T!!!!! De må da HELT SIKKERT vinde prisen for grimmeste perler!
Jamen dog.... jeg tog jo bare udfordringen helt seriøs

- og du har da fået lavet en helt fantastisk perlekæde ud af hvad jeg nok må indrømme var som du fuldstændig korrekt klassificerede dem som L.O.R.T e perler
Nu kommer de pinlige forklaringer på hvordan man i alverden kan have en beholdning, der indeholder sådanne grimrianer :
Sodalit kødbenet, ja det er otrolig stort og klodset - købt på ebay, troede at det var ca en 1/3 af størrelsen og ikke mindst meget tyndere.....
Dødningehovedet kommer fra bluse min søn havde engang, han kunne ikke lide det, så det tog jeg af ...
Den grønne muslinge skal har jeg brugt til at sy på stroudhætter på nogle rollespilskapper jeg engang lavede til mine drenge.....
Den grønne turkis blev købt over nettet hos et kinesisk firma, var større og af en anden grøn farve end jeg lige havde forestillet mig

Den er virkelig
Så er der en mørkeblå keramik perle, som jeg havde forestillet mig skulle knuses og bruges indimellem, når jeg leget med mosaik.... skinner meget pænt

er vist det bedste jeg kan sige om den
Samlingen af diverse grønne og orange perler kom jeg til at købe i en udsalgsrus i et ophørsudsalg, kender I det når der går næsten blodrus i den og lige pludselig har man købt en masse L.O.R.T, som man aldrig i sin vildeste fantasi ved hvad man skal bruge til .....
De brune plastik perler ...... tja.... boller fra kohlberg, aner faktisk ikke hvordan de er havnet hjemme i mine gemmer, men de er også specielt grimme pga den meget tydelige sammenføjning i plastikken
Den lille lyserøde kom fra en samlet kasse jeg købte i netto, fordi jeg troede at min niece ville kunne lide dem.... men hun viste sig heldigvis at have bedre smag end som så
De to som ligner metal, men som er ægte plastic er vist fra Fakta - gys de er skrækkelige.....
Hvis der er nogen som er interesserede i at modtage nogle af de samme eller lign. af den ovenstående samling, så er jeg desværre leveringsdygtig og har ikke noget imod at slippe af dem dem