Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Nej, jeg er ikke dånet men hvis jeg skal være helt ærlig (og det plejer jeg jo så det må jeg hellere fortsætte med), så var jeg ret sur på dig da jeg modtog dem Lise Sonne. Hold kæft noget L.O.R.T!!!!! De må da HELT SIKKERT vinde prisen for grimmeste perler!
Da jeg modtog dem i formiddags blev jeg helt :ymsick: og derefter X( , så gik jeg over i :angry-screaming: Derefter tog jeg udfordringen op og så sådan ud: :-\ men SÅ kom idéen endelig til mig som sendt fra himlen så jeg endte med et B-) (for jeg må helt sikkert vinde prisen for største udfordring (bare ærgeligt at vi ikke har sådan en pris :doh: )). Jeg vil lige skrive at disse humørsvingninger foregik over 2 timer hvor jeg bare sad og gloede på skidtet og tænkte og tænkte og tænkte over hvordan jeg dog nogensinde skulle få sat det sammen til noget jeg ikke ville få det dårligt af at kigge på. :violin:

Her er hvad jeg startede med:
Billede
Mange tak Lise Sonne din.... 3:-O [smilie=xmasruinedf.gif]
Der er ikke 2 perler der har samme nuance så det var godt nok svært.

Her er hvad jeg brugte ud af alle de perler (vi skal jo mindst bruge 5 stk):
Billede

Og her er hvad jeg sluttede med:
Billede
Billede
I 2 forskellige vinkler.
En dobbelt Lise Sonne kæde (dobbelt fordi den både er inspireret af hende OG hun har leveret hele 5 perler til den).
Tak fordi du pressede mig til at lave en asymmetrisk halskæde som jeg gerne ville lave men ikke kunne, Lise Sonne. Jeg kan faktisk godt selv lide den. @};- [smilie=svartpuss.gif]

Jeg vil også lige takke Lotte, Lisbeth og Susanne i nord for at læge øre til mit brok over hvor grimme de perler var og hvor meget jeg var sikker på at jeg ALDRIG ville kunne bruge mindst 5 af dem. Hvis ikke I havde taget imod min frustration, så var jeg aldrig kommet videre i livet og havde fået et flot resultat ud af det. I får lige en virtuel buket @};- @};- @};- @};- @};- hver. [smilie=svartpuss.gif]
Senest rettet af Charlottes tors 16. dec 2010 16:45, rettet i alt 2 gange.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Susanne i nord skrev:1 Ord til alle der har modtaget!

Billeder!

min armhulesniffende fe, må komme imorgen da den ikke er kommet idag. Er ret spændt!
Hvis hun er faret vild i snestormen og ikke kan finde vej, så skriv det lige. Så sender jeg bare en af hendes veninder i samme position (ja jeg har desværre flere ens). :ymblushing:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Charlotte den er da super flot og du KAN da godt lave en asymetisk halskæde ,så fin du bare alle dine perler frem og lav nogle flere [smilie=santa3.gif]
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
[quote="Charlottes"]Nej, jeg er ikke dånet men hvis jeg skal være helt ærlig (og det plejer jeg jo så det må jeg hellere fortsætte med), så var jeg ret sur på dig da jeg modtog dem Lise Sonne. Hold kæft noget L.O.R.T!!!!! De må da HELT SIKKERT vinde prisen for grimmeste perler!

Jamen dog.... jeg tog jo bare udfordringen helt seriøs ;)- :D - og du har da fået lavet en helt fantastisk perlekæde ud af hvad jeg nok må indrømme var som du fuldstændig korrekt klassificerede dem som L.O.R.T e perler

Billede

Nu kommer de pinlige forklaringer på hvordan man i alverden kan have en beholdning, der indeholder sådanne grimrianer :
Sodalit kødbenet, ja det er otrolig stort og klodset - købt på ebay, troede at det var ca en 1/3 af størrelsen og ikke mindst meget tyndere.....
Dødningehovedet kommer fra bluse min søn havde engang, han kunne ikke lide det, så det tog jeg af ...
Den grønne muslinge skal har jeg brugt til at sy på stroudhætter på nogle rollespilskapper jeg engang lavede til mine drenge.....
Den grønne turkis blev købt over nettet hos et kinesisk firma, var større og af en anden grøn farve end jeg lige havde forestillet mig B-) Den er virkelig :ymsick:
Så er der en mørkeblå keramik perle, som jeg havde forestillet mig skulle knuses og bruges indimellem, når jeg leget med mosaik.... skinner meget pænt :D er vist det bedste jeg kan sige om den
Samlingen af diverse grønne og orange perler kom jeg til at købe i en udsalgsrus i et ophørsudsalg, kender I det når der går næsten blodrus i den og lige pludselig har man købt en masse L.O.R.T, som man aldrig i sin vildeste fantasi ved hvad man skal bruge til .....
De brune plastik perler ...... tja.... boller fra kohlberg, aner faktisk ikke hvordan de er havnet hjemme i mine gemmer, men de er også specielt grimme pga den meget tydelige sammenføjning i plastikken ;;)
Den lille lyserøde kom fra en samlet kasse jeg købte i netto, fordi jeg troede at min niece ville kunne lide dem.... men hun viste sig heldigvis at have bedre smag end som så =)) =))
De to som ligner metal, men som er ægte plastic er vist fra Fakta - gys de er skrækkelige.....
Hvis der er nogen som er interesserede i at modtage nogle af de samme eller lign. af den ovenstående samling, så er jeg desværre leveringsdygtig og har ikke noget imod at slippe af dem dem :D
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
=)) =)) =))
Carpe diem!
Mkh. PIa
Charlottes
Opal
Opal
Når du nu havde flere ens, kunne du så ikke have tænkt på mig og sendt flere ens? Jeg var da sød overfor Susanne og sendte mange ens af sted. Godt nok er de vildt grimme men så har hun da en chance for at vinde flotteste smykke. ;))

Men tak for rosen af min halskæde. :D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
=)) =)) =)) =)) =))

Hvor godt Charlotte... må sige du virkelig blev udforet. Men synes faktisk din færdig kæde er noget af det bedste jeg har set fra dig. Det er da blevet en virkelig flot assymetrisk kæde og ser super spændende ud. Man tænker slet ikke over at der er grimme perler i...

Lise du har et godt tag i konkurrencen om grimmeste perler, det må jeg sige =)) =))
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Når du nu havde flere ens, kunne du så ikke have tænkt på mig og sendt flere ens? Jeg var da sød overfor Susanne og sendte mange ens af sted. Godt nok er de vildt grimme men så har hun da en chance for at vinde flotteste smykke. ;))

Men tak for rosen af min halskæde. :D
Jeg havde ikke læst at vi skulle være søde ved hinanden i denne konkurrence...... men helt ærligt hvilke ville du gerne have haft mange af ??? Jeg kan sagtens sende flere, hvis der er nogle du står og mangler ??? :)) :)) =)) =))
Charlottes
Opal
Opal
Camilla: Mange tak. :D Og ja, de var så grimme at jeg måtte gøre et eller andet for at kamoflere dem. ;))

Jeg synes helt sikkert at vi burde have en "største-udfordring-pris". Indtil videre er jeg da sikker på at vinde den (for Lise S vinder helt sikkert "grimmeste-perler-prisen"). :))

Lise S > UHA NEJ. Du skal ikke sende flere nu! x_x Jeg ville bare have haft 2 af et eller andet så jeg havde kunnet bruge dem og en anden som midterperler og så metal-look-alike. Men så havde jeg ikke lavet halskæden så det er fint nok. MEN SEND IKKE MERE!!!!! :-s
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Danagonia skrev:=)) =)) =)) =)) =))

Lise du har et godt tag i konkurrencen om grimmeste perler, det må jeg sige =)) =))
Altså det var heller ikke helt nemt, perlerne blev meget omhyggeligt udvalgt for absolut total grimhed - mange kasser blev rodet igennem og meget blev forkasted for at ikke være helt grimt nok ....
Sorry Charlotte....du blev bare det uskyldige offer b-(
Besvar