Golden Lakes - en lille fælles bestilling?

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

tille
Perle
Perle
Så har jeg betalt, og denne gang skulle der gerne stå tille ud for min betaling :-D
Pia
Opal
Opal
Jeg har også sat til overførsel-
vi ses imorgen : )
Billede LOKE'S GHOST
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
JEg har overført penge
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Så er mine varer ankommet til det Nordjyske - tak for det og tak til "Smykkeunivers" :-D
Jeg har betalt min sidste betaling på 64 kr. Men har jeg også betalt for portoen her til mig ???

Er glad for mine nye perler...
Men må lige høre vedr. Frosted Cracked Agat - synes først at det umuligt kunne være dem på billedet, men nu har jeg lige vasket dem og de er bare flotte men synes det hvide lag er på vej tilbage og ja, så er de knap så flotte og de ser jo bare såååå lækre ud på billedet.. Hvad synes I andre, der har købt dem ?

:)-
Bettina
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg er enig, de er ikke så pæne som på billedet, smør dem i bodylotion eller krem- så forsvinder den storste del af den hvide pulver ;)-
Og ja, du har betalt portoen fra mig til dig, du kan da selv se det i excel ark ;;) , den nederste linie med 75 kr
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Smykkeunivers skrev:Jeg er enig, de er ikke så pæne som på billedet, smør dem i bodylotion eller krem- så forsvinder den storste del af den hvide pulver ;)-
Og ja, du har betalt portoen fra mig til dig, du kan da selv se det i excel ark ;;) , den nederste linie med 75 kr
Tak... Jeg tænkte faktisk på at prøve med madolie ...
Det eneste jeg var interesseret i var samlet pris, fragt og porto for hele bestillingen og det har jeg ikke kigget nærmere på, derfor jeg ik lige havde set om jeg havde betalt. ;)
Bettina
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Tusind tak Liza for det store arbejde - jeg skal lade mig inspirere af disse nye indkøb :D , øj, hvor skal jeg lege ! :dance:
Brugeravatar
Dueholm
Perle
Perle
Geografisk sted: Nyborg
Kontakt:
Jeg har modtaget mine dejlige perler og har overført det resterende beløb.

Kan ikke helt finde ud af om jeg synes de purle agate slabs er for voldsomme, tror de skal ligge lidt og kigge på mig hihi

1000 tak for det store arbejde med bestilling
Kærlig hilsen Jane

HUSK!! Dette er første dag i resten af dit liv.
AnqelxDeluxe
Perle
Perle
Her er perlerne også ankommet :)

1000 1000 tak siger jeg!
Pia
Opal
Opal
Jeg modtog også mine perler her til morgen og tusind tak for indsatsen Liza :dance: :violin:
Når jeg kommer hjem vil jeg fotografere dem, så vi kan få lidt syn for sagn. håber så, at andre vil knipse et par fotos af de perler jeg ikke havde bestilt, så jeg kan se, hvad jeg gik glip af. : )
Billede LOKE'S GHOST
Besvar