Fællesbestilling NU MED BILLEDER
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jubii!kallie skrev:Uhhheeså er den da i landet
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
wee.. Så er der ikke så længe til... Som juleaften.. DEJLIGE GAVER....
Jeg gætter på 5 kasser - og 41 kg.
Jeg gætter på 5 kasser - og 41 kg.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
jubii - 2 kasser 21 kg tror jeg, for sådan som alle gik til den hos Mette i lørdags, så må det have været fordi vi ikke har bestilt nok hos FMG 
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Nej da, sådan må man da ikke køre med i Københavnkallie skrev:ha ha.. havde i trailer med?
Gad ellers godt se folk pege hvis i kom kørende gennem københavn.. 1 med en trailer... 2 fyldt med sten og perler *G*Lise Sonne skrev:Nej da, sådan må man da ikke køre med i Københavnkallie skrev:ha ha.. havde i trailer med?![]()
![]()
![]()
, det var seriøst lidt problematisk at snige en kæmpeindkøbs pose ind meget diskret i huset, men igen kom Shawnee(Mette ) til hjælp og uden at vi havde aftalt det, så afledte hun min mands opmærksomhed
![]()
ved ikke helt hvad hun gjorde ....
MEN det virkede
![]()
![]()

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
Vores pakke er kommet én dag for tidligt, så jeg er nu den glade ejer af en masse perler..
Vores pakke er kommet én dag for tidligt, så jeg er nu den glade ejer af en masse perler..
Weeeee.......... Hvor dejligt...rumlebumle skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!![]()
![]()
Hvor mange kasser - og kg er der så??
De bedste hilsner
Mette
Mette