Fællesbestilling NU MED BILLEDER

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Ja nu kan jeg jo godt afslører det, selvom jeg egentlig har vidst det i forvejen :whistle: :whistle:

Men der er 3 kasser ( altså en kasse mindre end sidst ) MEN.... Tilgengæld vejer det lidt mere end sidst. Hele 54,4 kg.

Her er iøvrigt lidt stemningsbilleder:

Her er jeg igang med at sortere det hele og tjekke op på følgesedlen om alt er med. Jeg har allerede nu fundet 2 fejl og jeg har laaang vej endnu:

Billede

Sådan ser der ud nede i en kasse:

Billede

Og her en bunke der er gået igennem mit falkeøje og godkendt.. :D

Billede
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. :drool: :drool: :drool: Jeg kan altså ikke vente til på lørdag med at komme og sortere. :(- Det kribler helt i fingrene lige nu efter at komme og gramse på det hele. 8-} OHHHHH du er heldig Lotte. =p~ Skynd dig at tjekke det hele og så ring (dag eller nat) så kommer jeg med det samme og hjælper (så tager jeg bare en sovepose med). :))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Vente-vente-vente... Hvor lang tid kan det tage??? :-w :angry-screaming:

Ja undskyld. Blev bare nødt til at brude de smileyer og nu havde jeg muligheden. :))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
ÅÅÅRRRHHHHHH..... gad godt komme på besøg... !! hvorfor bor du SÅ langt væk.. ej ej ej ej ej... sidder og spejder efter min thing a ma jig lol

Hva var de 2 fejl så for nogle?
Senest rettet af kallie man 15. nov 2010 14:37, rettet i alt 1 gang.
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Dælme lige før man har lyst til at prøve at stå for sårn en fællesbestilling bare for at prøve at have SÅ mange lækre sager på sit stuegulv... og få så store nogle pakker... åhhee :x- @};-
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Waoooouuuuw....... :-o
KÆFT hvor ser det bare godt ud Lotte...
Men sikke dog et arbejde... Det er bare på med dem her :-B Og så derudaf...
:D

Uhmmmm - perler...... =p~ @-)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
OMG ! 54 kg - sååå er portoen da bestemt ikke for dyr i mine ører...
Det må være bedre end juleaften, at få sådan en gang seriøs perler i huset :D
Bettina
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg er faktisk på Sjælland d. 27/28 November, så hvis jeg kan komme forbi og afhente mine ting der, vil jeg også gerne fragte noget til Jylland. Kan være der er nogle, der kan afhente deres ting på Als og derved spare portoen. Kan også afhentes i Linå ved Silkeborg weekenden efter, da jeg alligevel er deroppe. Bare et tilbud :-D
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Ej hvor ser det bare super fedt ud! Glæder mig såååååååååååååååååååååååååååååååååååå meget til det når mig og Kallie.

Kallie, husk nu du har lovet at i kommer op med det samme dag som det når dig :-D Så giver vi aftensmad. Og hvis du er rigtig god lukker vi pakken op sammen hihi.... og skulle du engang stå for sådan en bestilling skal jeg da nok hjælpe med sorteringen.

Glæder mig.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Susanne i nord skrev:Ej hvor ser det bare super fedt ud! Glæder mig såååååååååååååååååååååååååååååååååååå meget til det når mig og Kallie.

Kallie, husk nu du har lovet at i kommer op med det samme dag som det når dig :-D Så giver vi aftensmad. Og hvis du er rigtig god lukker vi pakken op sammen hihi.... og skulle du engang stå for sådan en bestilling skal jeg da nok hjælpe med sorteringen.

Glæder mig.

Er slet ikke så ond at jeg kunne finde på at pakke op og sms'e dig *GG*.... mmmmmmm thing a ma jig... man blir helt øv man ik bar bestilt mere end man har lol
Billede
Women are angels!

Billede
Besvar