UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Kirsten, det skal jeg huske at sige til manden =))
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
mace
Safir
Safir
Jeg fik mig endelig taget sammen til at ta billeder af mit værelse hvor jeg opholder mig meget.
Der er mange billeder så jeg unlod at ta billeder af alt det jeg har i stuen og i soveværelset :-)
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
du har godt nok mange kasser med perler bliver helt misundelig :D :D
hvor har du købt den plade til at lave beviklinger på med rund mønster, billed 5? jeg har kun en firkantet
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hold da helt op hvor du har meget så slemt @};- @};- :whistle: er det aligevel ikke hos mig men sikker en orden du har det kan jeg ikke klare =)) =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jøsses hvor har du mange små kasser. Jeg kan rigtig god li´ du har skrevet på hver enkelt lille æske du har. Rigtig god ide, som vi sikkert er mange der burde gøre gavn af :D :D
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
HOLD DA KÆ....manner, der ville jeg gå helt amok - det ligner jo en helt egen smykkebiks. :dance:

Hvor har du fået dine store genmsigtige æsker fra de ser ret praktisk ud - de ligner lidt nogen jeg har som har været flødeboller i.....hihihih og det kan dine jo også godt være og så er min næste tanke :think: hvor længe har de været om at spise sig igen dem...ahahahha :)) =)) :whistle: ;))
Senest rettet af Linda tors 22. apr 2010 13:36, rettet i alt 1 gang.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
mace
Safir
Safir
anna-edith skrev:du har godt nok mange kasser med perler bliver helt misundelig :D :D
hvor har du købt den plade til at lave beviklinger på med rund mønster, billed 5? jeg har kun en firkantet
Hej anna-edith.
Jeg har 3 jeg bruger her er et billed af dem og de ekstra pegs jeg har
Billede
Den med rund mønster hedder Wigjig Cyclops og er købt på
http://beadstore.wigjig.com/Jigs_Jewelry_Tools.html
Hilsen mace
mace
Safir
Safir
Linda skrev:HOLD DA KÆ....manner, der ville jeg gå helt amok - det ligner jo en helt egen smykkebiks. :dance:

Hvor har du fået dine store genmsigtige æsker fra de ser ret praktisk ud - de ligner lidt nogen jeg har som har været flødeboller i.....hihihih og det kan dine jo også godt være og så er min næste tanke :think: hvor længe har de været om at spise sig igen dem...ahahahha :)) =)) :whistle: ;))
:)) det er ikke flødebolle æsker, det er nogle jeg engang købte på qxl det er æsker der bliver leveret mad i mener jeg han sagde ( dem jeg købte var altså nye så der har ikke været mad i ) :)) tror det var et firma der lukkede og så
skulle ha solgt ud, for har ikke fundet ham siden og kan ikke finde de æsker mere, så jeg er glad for jeg købte rigeligt :-)
mace
Safir
Safir
rumlebumle skrev:Jøsses hvor har du mange små kasser. Jeg kan rigtig god li´ du har skrevet på hver enkelt lille æske du har. Rigtig god ide, som vi sikkert er mange der burde gøre gavn af :D :D
Ja jeg har en del :ymblushing: , der står på alle mine kasser hvad der er i, jeg gør det dels for at finde rundt i hvad jeg har
og så kan jeg med sikkerhed beskrive hvad mine smykker er lavet af, er lidt glemsom indimellem :))
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er totalt dejligt at se jeres andres rum. Jeg får rigtig mange idéer til hvordan mit kan blive bedre af at se hvordan I har udnyttet pladsen. :)-

Ang rod så er der jo det problem at man ikke kan finde ens ting hvis man en sjælden gang rydder op. :-B
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar