Side 20 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 11. jun 2010 08:13
af Love-Shopping
Super lækre armbånd lene. Er helt enig, de måtte os gerne bo hos mig, ville passe rigtig godt på dem :x-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 11. jun 2010 16:22
af lene
Tak Edith og Katja :ymblushing: :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 12. jun 2010 07:42
af ild-smykker.dk
Lækre armbånd du har fået lavet af dine bytteperler Lene :x- Det med peaceperlen er skønt :ymapplause:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 12. jun 2010 09:41
af lene
Mange tak Irene :ymhug:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 19. jul 2010 12:02
af sisterunika
Havfruen skrev:Så fik jeg mig taget sammen til at lave noget og tage billeder af det .
dette er hvad jeg modtog og tak for det. til min giver
Billede
og dette har jeg fådet ud af mine perler
Billede
Billede
her er 4 armbånd
Billede
og her et billed hvor de er nemmer at se
Billede
Billede
Wauuuuu!!! Hvor det bare nogle mega smukke filtet armbånd!!!

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 19. jul 2010 12:06
af sisterunika
Anne Marthin skrev:Så blev jeg også færdig med mine bytte-bytte smykker.
Tusind tak til giveren :ymhug:

Her er først hvad jeg modtog:

Billede

Og dette er hvad jeg fik lavet.

Billede

Billede

Det var noget af en udfordring at være med, men hold op hvor blev jeg glad da jeg åbnede min kuvert :-D

WAUUUU!!!!!!!!!!

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 20. jul 2010 11:27
af Lise
Whau - hvor er det et smukt og dejligt sæt, du har fået lavet :ymhug: :ymhug: :ymhug: