Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: fre 11. jun 2010 08:13
Super lækre armbånd lene. Er helt enig, de måtte os gerne bo hos mig, ville passe rigtig godt på dem 
For alle smykkeglade piger
https://www.smykkeforumforalle.dk/
Wauuuuu!!! Hvor det bare nogle mega smukke filtet armbånd!!!Havfruen skrev:Så fik jeg mig taget sammen til at lave noget og tage billeder af det .
dette er hvad jeg modtog og tak for det. til min giver
og dette har jeg fådet ud af mine perler
her er 4 armbånd
og her et billed hvor de er nemmer at se
Anne Marthin skrev:Så blev jeg også færdig med mine bytte-bytte smykker.
Tusind tak til giveren![]()
Her er først hvad jeg modtog:
Og dette er hvad jeg fik lavet.
Det var noget af en udfordring at være med, men hold op hvor blev jeg glad da jeg åbnede min kuvert