Side 3 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 30. mar 2010 11:12
af lisbeth
Ja du har været meget uheldig Charlotte og jeg kan godt forstå du er skuffet for det ville jeg også være og ærgeligt at der idet mindste ikke er skrevet at vedkommende har modtaget pakken og at man ikke skriver at man ikke kan nå det .Vedkommende som jeg har sendt til har modtaget det og har også sagt at hun ikke kan nå at lave noget og det var jeg glad for at vide.Men jeg håber at jeg kan lokke dig til at deltage for du laver så flotte smykker :ympray: :ympray: :ympray:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 30. mar 2010 11:33
af Lise
Herligt at vi er så mange, der vil være med - jeg glæder mig til at modtage min pakke - og jeg skal nok sende noget guf :x-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: ons 31. mar 2010 09:27
af kunenpige
Hejsa

Jeg vil også gerne være med.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: man 5. apr 2010 22:01
af Danagonia
Skal vi ikke snart have nogle adresser??

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 6. apr 2010 13:31
af Anne Marthin
Deadline for tilmelding er vist 10 april :D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 6. apr 2010 14:03
af Danagonia
Anne Marthin skrev:Deadline for tilmelding er vist 10 april :D
Tsk... jeg er et utålmodigt bæst =))

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 6. apr 2010 14:21
af anna-edith
Jeg vil også gerne prøve at være med :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: fre 16. apr 2010 17:26
af Danagonia
jeg har sendt afsted nu :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 17. apr 2010 08:09
af anna-edith
Jeg sendte afsted i går :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 17. apr 2010 08:16
af lisbeth
Jeg har også sendt ;)-