Marked....

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Bailey
Perle
Perle
Geografisk sted: Århus V
wauw hvor er de altså smukke... :clap: :clap:
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hold da op, hvor har du bare været flittig :clap: :clap: :clap:

Det store vedhæng med en perle er super elegant, hvilken tykkelse wire har du brugt :?:

Du må efterhånden have fået lavet en stor portion til markedet - jeg håber sådan, at du får solgt en masse :ymhug:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Lise skrev:Hold da op, hvor har du bare været flittig :clap: :clap: :clap:

Det store vedhæng med en perle er super elegant, hvilken tykkelse wire har du brugt :?:

Du må efterhånden have fået lavet en stor portion til markedet - jeg håber sådan, at du får solgt en masse :ymhug:
Det er 16ga eller omrking 1,5mm :-D En ny tykkelse jeg leger lidt med... Ja nu må vi se, jeg synes min bod er meget mere prof og jeg er meget bedre forberedt end da vi var på messe, så håber det går bedre. Men priserne er sat gevaldigt op, efter pres af Vase, mor, svigermor, svigermormødre og diverse andre forretningsorienterede kvindfolk =)) så skal ikke sælge så meget for at have tjent pengene hjem :p
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Anne Marthin skrev:Ja, en heldig og dygtig pige :D @};-
Er det sådan en tromle man osse kan bruge til slibning/polering af sten?
Kan du sende et link, hvis det er? :-D

Ja det er det. Købte vist nok denne; http://shop.ravstedhus.dk/pi/S%C3%A6t_m ... _2407.aspx
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Har du været på marked og hvordan gok det ????? jeg kan ikke finde noget om at du har været afsted.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:Har du været på marked og hvordan gok det ????? jeg kan ikke finde noget om at du har været afsted.
Nej altså, det er lidt pinligt men jeg havde jo set forkert på datoerne, så det er først d22-24 maj og ikke april :ymblushing: Opdagede det selvfølgelig også kun fordi jeg skrev til arrangørene og klagede over at de ikke snart udsendte noget mere information, både til os udstillere, men også til "kunderne" =)) De var lidt undrende over at jeg krævede så god tid til forberedelse, men undskyldte og skyndte sig at sende information ud til alle..
Så har lidt ekstra tid at løbe på =))
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Pudsigt at det lige kom op i tråden idag. Jeg tænkte lige på at spørge dig før jeg loggede herind.

jeg ønsker bare sådan for dig at du bliver opdaget..og mææææægtig berømt. :ymhug:
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
oh Camilla =)) =)) =)) og du der er så ung jeg trode kun at det var os gamle det kunne fjummer så meget runt i det . men dejlig for dig så har du en held måned til at lave nogle af dine ting i . jeg ønsker dig stadig god vind med den udstilling.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
Havfruen skrev:oh Camilla =)) =)) =)) og du der er så ung jeg trode kun at det var os gamle det kunne fjummer så meget runt i det . men dejlig for dig så har du en held måned til at lave nogle af dine ting i . jeg ønsker dig stadig god vind med den udstilling.
Ja det tegner ikke godt for fremtiden =)) Jeg er ski nok helt senil inden jeg fylder 40.. Ej, tror simpelthen jeg er lidt stresset og at det er derfor. Fuldtid som skolelærer sammen med de kommende eksamener på seminariet er en ordentlig mundfuld.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
:)) :)) :))
Hvor er det dejligt, at også I helt unge kan få galt fat i datoer og måneder
:)) :)) :))

Men godt du har god tid, så du kan få det hele klart.

Og det må også være noget af en udfordring, både at skulle nå et fuldtidsjob og eksamner samtidigt, men du klarer det sikkert helt godt alligevel :-bd
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar