Jeg har brugt 0,6mm sølvbelagt tråd.Charlottes skrev:Hvilken størrelse tråd har du brugt til de wig jig dimser i halskæden?
endelig fik jeg lavet lidt
Redaktør: rumlebumle
Lidt tid tar det da, men jeg er blevet rimelig ferm til mine wigjigs, tusind tak for rosenrumlebumle skrev:WAUW!! Jeg har dyb respekt for dine smykker Mace. De er virkelig virkelig underskønne! Tager det ikke lang tid at lave, eller er du blevet så ferm til det, så du kan det i søvne? Meget meget smukt..
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Helt unikke og flotte - din præcision er imponerende.

-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Som altid virkelig flotte smykker fra din hånd 
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
De er helt vildt flotte.mace skrev: Selfølgelig må du se et nærbilled, og tusind tak for rosen.
Har du lavet det på tråd istedet for en perlestav? Og er det også 0.6 mm?
Jeg synes du skal lave et lille kursus når vi andre har fået vores wigjigs hjem. Det ville være totalt skønt.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
De har dem men de er lavet i noget jern (?) og er vildt tunge og slet ikke ligeså pæne som dem der bliver vist herinde. Jeg vil ikke selv købe en og slet ikke tage billeder med den.miska skrev:Tusind tak CharlotteCharlottes skrev:Jeg mener de har noget ala i Tomato (i Gentofte). Jeg kan lige kigge på torsdag og så skrive det herinde så du ved om du skal køre dertil.miska skrev:Jeg skal på messe i pinsen .. og mangler et display som på det øverste billede .. bare i sort. Jeg kan ikke nå at få det hjem fra USA .. nogle, der ligger inde med et, de vil sælge ..??!!
Miska
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Hej Charlotte, ja jeg har brugt 0,6mm trådCharlottes skrev:De er helt vildt flotte.mace skrev: Selfølgelig må du se et nærbilled, og tusind tak for rosen.
![]()
Har du lavet det på tråd istedet for en perlestav? Og er det også 0.6 mm?
Jeg synes du skal lave et lille kursus når vi andre har fået vores wigjigs hjem. Det ville være totalt skønt.