Side 3 af 8
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: man 13. sep 2010 20:40
af Susanne i nord
Håber at alle har modtaget deres perler, undrer mig lidt over at der ikke er nogen der har skrevet at de har modtaget eller sendt noget.
Vil da gerne høre lidt status, når nu man tager slæbet med at arrangere noget. (ja, ok lille bitte smule surt opstød, men kunne være rart.)
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 03:57
af dimsedutten
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 04:36
af butler
Jamen jeg skriver da ikke når jeg har afsendt. Det kan da være med til at man bare lige kan gætte hvem de kommer fra.
Nå den og den har sendt i går og jeg har modtaget i dag, hvis du forstår. Det er der da heller ingen regler om at man skal gøre vel.
Bare lidt forklaring på hvorfor jeg ikke gør noget før end jeg lægger billeder op.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 08:08
af jeanette
Det har jeg nemlig også tænkt over Butler
Men jeg har sendt perler afsted.
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 08:10
af Susanne i nord
Okay, bare rart at vide at man ikke har lavet ged i den.
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 08:38
af Shawnee
Næææ - jeg vil heller ikke skrive, hvornår jeg har sendt.
Og har ikke skrevet - fordi jeg ikke har modtaget noget endnu...
Meeeeen post dk, her på landet rider bestemt ikke samme dag som de sadler.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 09:16
af anna-edith
Nej det er rigtigt så vil man måske kunne regne ud hvem man har fået fra. Men sidste frist for afsendelse var jo igår, så mon ikke alle overholder fristen.

Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 14:40
af Love-Shopping
JEg har heller ikke modtaget noget..
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 14:42
af Susanne i nord
Har heller ikke modtaget noget endnu.
Re: Dyt dyt skal vi byt september 2010
: tirs 14. sep 2010 15:42
af Love-Shopping
Men var det ikke også sidste frist til at sende igår..?