Konkurrence - gå ind og stem på mig...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Ja jeg har stemt mange gamge på dig for det kan man nemlig gøre. men jeg kan stadig ikke finde ud af at skrive der inde men det er jo også din smykke der gælder så pyt med det.Håber at du vinder. Der er også mange af de andre der er pæne, men dem "kender" jeg ikke. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Jeg mener altså kun man kan stemme een gang. Hvis du stemmer flere gange tror jeg ikke det bliver regnet med. Det ville jo heller ikke være helt fair. Jeg kan ihvertfald ikke stemme igen - jeg kan kun ændre min stemme derinde, hvis jeg nu skulle få lyst til dét. :)

Konkurrencen om de donerede ting - for dem der stemmer - er kun for folk der blogger. Jeg har ikke så meget forstand på blogger. Har selv en google-blog; men der er vist kun skrevet i den dén dag den blev oprettet. Der er mange der skriver i deres blog hver eneste dag - flere gange. Ligesom nogen bruger facebook hver dag.

Men - du er jo da med i min egen lille konkurrence her og på det andet forum. Når afstemningen er færdig trækker jeg lod mellem dem der har skrevet at de har stemt, og så får vinderen et lille udvalg af mine smykker at se og kan vælge 1 stk.
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Så er konkurrencen slut. Det ser faktisk ud til at jeg vandt den med 23 stemmer. :-D
Der står godt nok ikke andet på siden end at afstemningen er lukket - jeg tror hende der opdaterer
siden er taget på week-end.... (god timing)... ;)

Nå, men nu begynder jeg så at samle alle navnene sammen på dem der har skrevet at de har stemt herinde og på det andet forum. Når det er gjort vil jeg skrive alle navnene på små sedler og så får min søde datter lov til at trække en seddel op af en hat - eller lignende - under kontrol af min kære husbond - han er ikke statsautoriseret; men han er statsansat - så det smager da lidt af det... :)- .

Navnet på vinderen vil blive offentliggjort herinde, og når jeg har fået aftalt med ham/hende hvilken præmie der ønskes kommer det også til at stå her. :)

Her er navnene jeg har noteret herindefra:

lene
butler
smykkeunivers
havfruen
lisbeth
linda
linda's veninde

Og her kommer navnene fra det andet forum:

strudahl
natasjaA
mooshi
chaserball
sølvfreak
pia lou 'lou'
annimm
evaE
jaso
hvolby
suz
camilla1758
beadit
chinagirl

(Hvis der er nogen der står 2 gange må I godt lige sige til. Det skal jo være fair og hvis I hedder noget forskelligt på de 2 fora - og avataren er forskellig også - kan det jo være svært for mig at se.. - og hvis der er nogen jeg har glemt må I også godt lige sige til).
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Tillykke med at du har vundet det er godt gådet. :clap:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Hej søde Boots hvad sagde jeg :clap: jeg vidste du ville vinde stort tillykke :ymhug: :ymhug:

:happy-wavemulticolor: :happy-wavemulticolor: :happy-wavemulticolor: :happy-wavemulticolor: :happy-wavemulticolor: :happy-wavemulticolor:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
boots
Perle
Perle
Indlæg: 55
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Tusind tak. Nu håber jeg ikke jeg tager glæderne på forskud, for der står ikke noget derinde endnu... ;)
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
tillykke.. virkelig godt gået dit var jo også flottest..
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Har du vundet Boots???? :-bd TILLYKKE :ymparty: Så kan du shoppe amok hos din ringe-pusher...
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
neiiii, hvor lækkert - det var da super godt......tillykke !! :-bd
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Ja, stort tillykke herfra også, dit smykke var ihvertfald i top 3 :-bd :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Besvar