Ugens udfordring 13/12 - 19/12

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg har også givet min kæreste en nøgle ;)-
Bettina
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Mine idéer var altså sjovere. :p ;))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Charlottes skrev:Mine idéer var altså sjovere. :p ;))
Ja - men IKKE korrekte =))
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Charlottes skrev:Mine idéer var altså sjovere. :p ;))
Billede
Bettina
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Danagonia skrev:
Charlottes skrev:Mine idéer var altså sjovere. :p ;))
Ja - men IKKE korrekte =))
Nej, men sjovere. :p
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Indlæg: 614
Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
22 stk. nye glade armbånd.
Det er ikke en bestemt glædes følelse jeg havde da jeg lavede dem, bliver bare så glad af at se på dem.
Har også lavet nogle der er meget større til bordskånere, når jeg så har givet dem væk i stedet for den sædvanlige buket blomster- vil de bruge dem som halskæde :D Og ungerne er også vilde med dem. Billede

Billede
Bettina
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Den svære.

Synes disse sten så triste ud hvilket passede godt til mit deprimerede humør.
Er glad for den, kan godt lide det lange look, er normalt ikke noget jeg bruger.

Billede
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
jeg tror nok jeg kan lide dine sten men kan ikke rigtig se farverne i dem- ellers har jeg været meget til nuggets- hvad er det? Karneol?
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Flot kæde :clap: jeg tror det er smokey quartz :doh:
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Jeg tror også det er røg kvarts. Karneol plejer da at være mere rødbrun, eller? :-\
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar