Ugens udfordring 13/12 - 19/12
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg har også givet min kæreste en nøgle 
Bettina
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Mine idéer var altså sjovere.

Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Ja - men IKKE korrekteCharlottes skrev:Mine idéer var altså sjovere.![]()
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Charlottes skrev:Mine idéer var altså sjovere.![]()

Bettina
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Nej, men sjovere.Danagonia skrev:Ja - men IKKE korrekteCharlottes skrev:Mine idéer var altså sjovere.![]()
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
22 stk. nye glade armbånd.
Det er ikke en bestemt glædes følelse jeg havde da jeg lavede dem, bliver bare så glad af at se på dem.
Har også lavet nogle der er meget større til bordskånere, når jeg så har givet dem væk i stedet for den sædvanlige buket blomster- vil de bruge dem som halskæde
Og ungerne er også vilde med dem. 

Det er ikke en bestemt glædes følelse jeg havde da jeg lavede dem, bliver bare så glad af at se på dem.
Har også lavet nogle der er meget større til bordskånere, når jeg så har givet dem væk i stedet for den sædvanlige buket blomster- vil de bruge dem som halskæde

Bettina
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Den svære.
Synes disse sten så triste ud hvilket passede godt til mit deprimerede humør.
Er glad for den, kan godt lide det lange look, er normalt ikke noget jeg bruger.

Synes disse sten så triste ud hvilket passede godt til mit deprimerede humør.
Er glad for den, kan godt lide det lange look, er normalt ikke noget jeg bruger.

Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Jeg tror også det er røg kvarts. Karneol plejer da at være mere rødbrun, eller? 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)

LOKE'S GHOST