Vinter 10/11 - foto´s af dyr..

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg syntes han ligner Aslan som du har vist på det grønne forum Jan og han er meget smuk og vi havde også schæfer som barn og det er en dejlig race :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
lisbeth skrev:Jeg syntes han ligner Aslan som du har vist på det grønne forum Jan og han er meget smuk og vi havde også schæfer som barn og det er en dejlig race :x-
:clap: Nu har du jo afsløret min sande identitet, jeg har gået og ventet på hvornår det ville ske =))
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
jaaaa, nu kunne Prins albert jo godt være bidt af perler =p~ :ymparty: - men så afslørede du lige dig selv med din skønne vuffer...
;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Pia
Opal
Opal
Ja, prins Albert, hvorfor var det så indlysende at det var dig??????????? - nåh, du nævnte dit alias på det grønne, var det ikke sådan??
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
ha ha jo i den låste tråd, skreg af grin over det indlæg. AAALT for mange billeder trængte sig på. Men smuk hund! Og godt navn.. til vufferen
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
En Prins Albert er både et smykke og en royal, jeg har bålt blod i årene, godt nok langt ude. Så jeg syntes at det ville være et passende navn. :))
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Diddah skrev:ha ha jo i den låste tråd, skreg af grin over det indlæg. AAALT for mange billeder trængte sig på. Men smuk hund! Og godt navn.. til vufferen
Han er opkaldt efter løven i Narnia
Besvar