Forummets drift

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg ville gerne have at teksten bliver bliver mere kraftigere for den er lysegrå og er svær at læse og jeg har briller på :-B hi hi ,men ikke når man skriver et indlæg for der er den sort og det er godt nok
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
FrkBettina skrev:Det kan du ved, at trykke på Boardindeks, nederst til venstre ;;)
TAk Betina
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Linda skrev:Lene, beholder vi det layout (alt) som forummet ser ud nu ?? :think:

puha, jeg skal godt nok vende mig til det, synes det er forvirrende og slet ikke så flot at se på som før (specielt forsiden) :-\

det er også noget med farverne......nå men jeg må vel bare "vende" mig til det... :-s
Linda, vi laver lidt om her og der, og hører selvfølgelig efter hvad i brugere mener, og så må vi se om vi kan lave det bedre.
Vi er startet ud med et standard layout, og så er der jo altid lidt tilpasning.
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Cyberimport
Perle
Perle
Geografisk sted: Åbybro
Kontakt:
De røde farver vi har nu, er de samme som på det gamle forum, jeg har prøvet at lave teksten sort, så ser vi om det er nemmere og læse, og måske tager det lidt af fokus væk fra den røde farve.

Det er godt i skriver jeres oplevelse af ændringerne, jeg læser dem alle, men det er ikke sikkert jeg lige kommentere dem med det samme, nogle ting er jeg nød til lige at undersøg, om det er muligt at lave, uden der skal ændres for meget, i selve koden til forumet. ~o)
Pia
Opal
Opal
Linda skrev:Pia øh grå ??? :-\
det er hele det der lyserøde og så mørkerøde der irretrer mine øjne.....og mig der ellers æææælllllsker lyserød!!
og nok også det der kæmpe hvide SPACE der er i toppen (forsiden) ser ud som om det slet ikke hænger sammen med resten af siden og det flotte logo banner....er ligesom bare presset HELT op i toppen......sådan lidt væk med det.... [-(
og så bruger jeg altså den der knap (vis nye indlæg) rigtig meget !!! det er ikke naturligt for mig at den ligger helt ude til højre..... nå brokhovede Linda.... /:) :-w ....hihiih x_x

OK Linda, jeg rettede vinklen på min skærm, nu kan jeg godt se det lyserøde- det er helt fint- farverne er ok med mig nu
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Cyberimport
Perle
Perle
Kontakt:
Jeg beklager at der har været problemer, med forummet her til morgen, det skulle være rettet nu. Det er det der sker, når man sider oppe forlænge, om natten ved computeren. ~o)
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
hahahahhPia altså !!! :D

og til vores webmaster: Super! B-)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Dejligt det virker igen ;)-

Jeg har 2 ønsker - nu med billed :D

1. Billede
ønsker mig anden farve end den grå

2.Billede
at overskriften, bliver fed sort, og evt nedtone "redaktør"

Det var vist det.....indtil videre :D
Bettina
Brugeravatar
Cyberimport
Perle
Perle
Kontakt:
Så er der ændret lidt på skrift farve, og der er kommet farve på ulæst ikon. ~o)
Brugeravatar
Cyberimport
Perle
Perle
Kontakt:
Havfruen skrev:Jeg mangler at kunne se hvilken dag inlæget er oprettet , som det er nu kan kan man kun se hvornår den sidste indlæg er lavet.
Så er der kommet dato på, for oprettelse af indlæg,
den står under forfatter.
Besvar