Arhh tak skal du have. Der har jeg vist sovet i timenlisbeth skrev:Diddha har skrevet i første indlæg at hun sender adr.ud den 3 aprilaltså i morgen
Nok bare fordi, det er første gang jeg skal være med
Redaktør: rumlebumle
Hejsa Lærke, som der bliver skrevet så er udvekslinger af adresser i dag, og der er sendt mail rundt, og jeg lover dig du ikke er glemt! ;DLærke skrev:Hej alle, -er det bare mig, eller mangler vi at få udvekslet adresser?![]()
Det er ikke for at stresse nogen,-vil bare så nødigt blive glemt

Super godt du lige gør mig opmærksom på det, det er bare mig der ikke har skrevet den liste over jeg havde her i hånden, lille fejl som nu er rettet, men alle adresser og hvem der sender til hvem i PB'erne skulle være korrekteLove-Shopping skrev:Jeg har skrevet i det første indlæg hvem der sender til hvem, så ved man hvor det er![]()
Jeg står ikke på listen i det første indlæg, men han dog modtaget adressen jeg skal sende til..

Man kunne jo også selv vise perlerne man har sendt... Så kan man sidde og glæde sig og nu er det jo ikke hemmeligt mere hvem der sender hvadlisbeth skrev:Jeg har også sendt idag og jo hurtig vi sender ,jo flere dage har vi til at lave smykkerne.Det er også dejligt hvis vi lægger et billed ind af det vi modtager + seddel inden vi begynder at lave noget ,så vi kan sidde og savle
over alle de dejlige perler vi hverisær modtager