LynLåsKonkurrence (uge34-2011)

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Hold da op LS, hvor har du været flittig :-D

Det er nogle fine låse, og med armbåndet er rigtigt sjovt, du bruger låsene som "hovedattraktionen" og stenringene som "forbindere" (sådan ser det ud fra min pind). Det er både overraskende, anderledes og flot.

Jeg sidder og kigger på låsenes spidser, og de ser grålige ud.
Er det et optisk bedrag, er det kobberplated tråd, eller har du gjort noget ved enderne?

Til slut kan jeg kun sige, at det er en skam, du ikke nåede med i konkurrencen,
- men det er skønt at se dine værker alligevel :clap:

Billede
Billede
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
BlueRaven skrev:Hold da op LS, hvor har du været flittig :-D

Det er nogle fine låse, og med armbåndet er rigtigt sjovt, du bruger låsene som "hovedattraktionen" og stenringene som "forbindere" (sådan ser det ud fra min pind). Det er lige det, der er meningen Det er både overraskende, anderledes og flot.tak

Jeg sidder og kigger på låsenes spidser, og de ser grålige ud.
Er det et optisk bedrag, er det kobberplated tråd, eller har du gjort noget ved enderne?
Har købt tråden som kobber..... men er også selv i tvivl.... skidt pyt, det var en god øvelse, og nu kan jeg jo bare arbejde videre med kobber

Til slut kan jeg kun sige, at det er en skam, du ikke nåede med i konkurrencen,
- men det er skønt at se dine værker alligevel :clap:

Billede
Besvar