Ring med 2.5mm bue-klofatning
Redaktør: rumlebumle
[/centrer]Ringen bankes i form ved hjælp af plast/nylonhammer og en ringrigle.
Hvis ringen er lidt for lille kan den bankes større med en metalhammer.
Dav BR
Din ringrigle, hvor dybe er de enkelte ringstørrelse afsnit på rigle.
Ellers en rigtig god forklaring på samling af ring

Venlig hilsen
Ivan
Nej, jeg forstår sagtens, hvad du mener (håber jeg)Ivan skrev:Din ringrigle, hvor dybe er de enkelte ringstørrelse afsnit på rigle:-? Lyder det lidt kryptist.
Højden på hvert hak er 0.25mm, så diameteren på hvert trin øges med 0.5mm og omkredsen derved med ca 1.57mm.
Min trappe-ringrigle går fra Ø14mm til Ø25mm (ca 44-78.5mm i omkreds).
Det bliver faktisk nemmere og nemmere efterhånden som jeg øver mig med loddepistol i højre hånd og kompaktkamera i venstre.mooshidk skrev:Jeg er vildt imponeret af at du kan tage sådan nogle flotte billeder samtidig med at du lodder.
Stiklodningen var dog ikke helt let, for her skulle både kamera og loddetråd jo holdes af venstre hånd, så det var vist, hvad man kan kalde "distance lodning" med en meget lang og vakkelvorn loddetråd. Engang imellem ville jeg ønske, jeg kunne fotografere mig selv, når jeg tager billeder af lodninger, det må se ret StormP'sk ud - hmm, måske hvis jeg satte SLR-kameraet på et stativ og fjernudløste det med tænderne...
Tak tak - jeg bliver jo helt rosa 
Jeg er, som jeg har nævnt andet steds herinde, blevet ret pjattet med disse bue-ringe, så jeg har nu lidt flere at vise frem.
Med 8mm mystery-sten. Ved ikke hvad det er for en, og har ingen anelse om, hvor jeg har den fra. Men jeg har haft den i årevis. Nu er den så blevet "indpakket" i lidt sølv:
Kobber/sølv med 8mm hvid cubic zirkonia. Her er kronen drejet 45° i forhold til de andre, jeg har lavet:
Her har jeg leget med sølv, struktur og oxydering. Stenen er en 8mm oliven cubic zirkonia:
Til sidst et billede af "masseproduktionen" (for familien og venner vil osse ha')...
Lidt 8mm sten der venter på et metal-bo:

Jeg er, som jeg har nævnt andet steds herinde, blevet ret pjattet med disse bue-ringe, så jeg har nu lidt flere at vise frem.
Med 8mm mystery-sten. Ved ikke hvad det er for en, og har ingen anelse om, hvor jeg har den fra. Men jeg har haft den i årevis. Nu er den så blevet "indpakket" i lidt sølv:

- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Super lækre ringe. Hvor er familien og vennerne heldige.

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
For SAT.., OHHH Wauwwaww..
De er helt vildt smukke, på hver især måde.
Kan godt forstå alle dem du kender MÅ gå med sådan en ring

De er helt vildt smukke, på hver især måde.
Kan godt forstå alle dem du kender MÅ gå med sådan en ring
Nu kan i se en ring - hele vejen rundt (den første omgang hakker nok lidt, mens billedet indlæses, men så burde det 'roterende vanvid' køre mere jævnt):

LOKE'S GHOST