Bytte bytte JANUAR og FEBRUAR
Redaktør: rumlebumle
Jeg regner også med at sende i morgen. 
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Åh ja må hellere nævne at posten ikke bliver hentet i Sulsted i weekenden, men først mandag eftermiddag, er også sendt som B post.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Så er der perler på vej til love shopping. 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Pakker til dig i morgen Shawnee og sender på onsdag. Eller nok ærligere sagt, Jeg håber jeg når at sende på onsdag. Jeg er nemlig på kursus hele ugen og er først hjemme omkring 16.30 og posthuset lukker kl 17.00
-
Love-Shopping
- Opal

Jubii......Shawnee skrev:Så er der perler på vej til love shopping.
Knus fra Katja
-
Love-Shopping
- Opal

Jeg sender afsted i morgen 
Knus fra Katja
Diddah, har afsendt i dag.
Da jeg havde tapet kuverten sammen med tonsvis af tape.. opdagede jeg min seddel til dig på borden.. den skulle jo have være med
Så du får hermed at vide at du får agat og jade, og så noget metal. Resten må du så vente i spænding på
god fornøjelse
hilsen
gitte
Da jeg havde tapet kuverten sammen med tonsvis af tape.. opdagede jeg min seddel til dig på borden.. den skulle jo have være med
Så du får hermed at vide at du får agat og jade, og så noget metal. Resten må du så vente i spænding på
god fornøjelse
hilsen
gitte
hilsen Gitte
Haha
Det er straffen for at tape løs haha.
Glæder mig til at se hvad du har fundet på ;D
Det er straffen for at tape løs haha.
Glæder mig til at se hvad du har fundet på ;D
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Saa er der pakket perler til Lisbeth....
Åhh jeg var så spændt i går (vi har bestilt en hundehvalp og moderen gik i fødsel i går) fik ikke sendt pakken, men den blev sendt i dag. Det var hårdt at komme på posthuset når jeg har sat ved telefonen hele natten og fulgt med i hvormange hvalpe der kom. Men åhh hvor jeg dog glæder mig til at vi kan besøge hvalpene og vælge vores guldklump
Men butler den er på vej til dig!
Men butler den er på vej til dig!