Re: ørestikker
: man 15. jun 2009 16:57
jeg laver nogle gange dem med en lille skål og stik dem laver jeg sådan : sætter en perleskål nedover og bagefter en perle der er til at sætte på og det gøres jo bare med lim de er virkelig søde..
jeg ville gerne vise dig billeder af det men min storebror har smadret kamaraet ;(
jeg ville gerne vise dig billeder af det men min storebror har smadret kamaraet ;(