Side 3 af 3

Re: Elastik?

: lør 20. jun 2009 17:12
af NatasjaA
det er smart med de knudeskjuler især hvis man ikke lige har en perler de kan gemme sig i.. tak for tippet ;)

Re: Elastik?

: lør 20. jun 2009 17:30
af Eva1950
Ja jeg takker da også rigtig smart ;)