Elastik?
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Nu har jeg knyttet armbånd rigtig længe og har lavet rigtig rigtig mange, nu skal der også perles på elastik. Men hvad for noget elastik bruger I til jeres armbånd? Gerne med link til forhandler, så jeg liiiiige i et svuptag kan lægge det i min varekurv.. 
Igen Lene hun har en god elastik og den har jeg brugt. Du kan også være heldig at der nogen gange er noget i Fakta. men det fra lene er i en god kraftig slaks og er super.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Hvad for en af dem er så bedst? Eller handler det om hvor store perler man bruger? Jeg kan se hun har det i 0,5 mm og i 0,8 mm. Passer det at den er gennemsigtig?
Ja Lotte den er gennemsigtig, og de fleste bruger 0,8, men det kommer selvfølgelig an på perlernes størrelse. 
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
tak, den sætter jeg så på listen over aaaaaaaalt det andet jeg også godt kunne tænke mig.. 
og husk at lægge den dobbelt,,,,,,den skal jo bære lidt og hives i mange gange......
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Med den tykke på 0,8 behøves den ikke at lægges dobelt for så kan du ikke få den i hullerne
.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg bruger den fra Lene på 0,8. Den synes jeg er rigtig godrumlebumle skrev:Nu har jeg knyttet armbånd rigtig længe og har lavet rigtig rigtig mange, nu skal der også perles på elastik. Men hvad for noget elastik bruger I til jeres armbånd? Gerne med link til forhandler, så jeg liiiiige i et svuptag kan lægge det i min varekurv..



