Endelig kører min Hjemmeside

Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.

Redaktør: rumlebumle

nice1983
Perle
Perle
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør 16. maj 2009 18:45
Dejligt med jeres input... Vi vil kigge på hjemmesiden efter ferien og se om vi ikke kan få den lavet så den også kan ses med firefox :dance: Alle skulle jo gerne kunne komme ind og se andet end skriften :))

(første gang vi prøver a lave en hjemmeside så man lærer vidst med tiden hehe)
nice1983
Perle
Perle
Indlæg: 12
Tilmeldt: lør 16. maj 2009 18:45
den hurtigste ferie... men kunne ik lige vente med a skrive om firefox.. ;) har skrevet med "supporten" og det burde nu virke med det også for det det de kører med.
har sat chatten med supporten ind så i kan se hva der blev skrevet, håber det hjælper :shifty:

Arjun: Thank you for using One.com 24/7 Interactive Online Support.
How may I assist you?
you: some say that the webpage i have made, cant be seen in firefox.
how can i make, so that ppl with firefox can see my www?
Arjun: Hi
Arjun: May I know your domain name please?
you: ohh hi hehe
you: yea. www.gallerilone.dk
Arjun: Please hold on while I check
you: yep
Arjun: it works on firefox, thats what we use here
you: strange. 3ppl that juse firefox says they cant see it.
they cant go around on the deff pages and cant see all the pictures.
you: can u see it all on all pages?
Arjun: ask them to try refreshing with Ctrl+F5
you: ok but if that dont work? i want all too be able to see it :)
Arjun: it should work otherwise its an issue at their end
Arjun: it works fine on IE and Firefox
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
det virker altså stadig ikke i firefox. Man kan godt se selve hjemmesiden men de der links du har i toppen i venstre side de er de slet ikke. så man kan ikke trykke videre for at se dine mallerier og smykker. Men ser kun hovedsiden hvor et billed af dig er der og en lille velkomst hilsen..

Men kan lige sende to billeder så du kan se det.

Det første billed her er når den er åbent i firefox.
Billede

Og her er det andet billed som er når den er åbent i IE
Billede
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Cobra det er det sidste billed som jeg går ind på og så kommer smykkerne frem når man trykker på dem :-D
Billede I LOVE CATS
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
nice1983 skrev:Hejsa.. har luret lidt sideløbende med og syntes da lige i skulle ha muligheden for a kigge på min hjemmesiden hvis i skulle have lyst :-D

http://www.gallerilone.dk
Sikke nogle flotte armbånd, du har knyttet. :clap:

Og de er også billige. Og nogle af dem er alt for billige, i forhold til den tid, det tager at lave dem. Især dem, du har lavet efter samme teknik som nr. 10. De tager lang tid at lave, så du kan sagtes tage noget mere for dem, uden du skræmmer kunderne væk.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar