Memorywire

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Eva1950
Opal
Opal
Vil du godt fortælle om de gummirør for nu står der lige pludselig at det er med wire
hvordan fungere det og hvordan laver med wire
Hilsen Eva1950
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jaby skrev:På det fritidshjem jeg arbejdede på, for en del år siden brugte vi det meget.
På det tidspunkt blev det kaldt husketråd og vi havde det til både halskæder, armbånd både til børn og voksne og fingerringe.

Det var rigtig godt, især til de helt små poder som kom og gerne ville lave "fantastiske" ting på det kreative værksted.
Og det var ganske rigtigt de mindre perler der blev brugt. Og mødrene gik også altid med deres smykker længe. :)-
Men jeg må så også lige indskyde at de fleste piger hurtigt kom videre med svære projekter.

Men til de små piger og drengene var det fantastisk :clap:
Ja, for søren - dem kan jeg godt huske. Jeg havde for nogle år siden en kollega, hvis datter lavede smykker i lange baner. Og da moderen er sygeplejerske, og ikke må gå med smykker på arbejde, var det min mandlige kollega, der lignede en smykkegine :))
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Eva1950 skrev:Vil du godt fortælle om de gummirør for nu står der lige pludselig at det er med wire
hvordan fungere det og hvordan laver med wire
Eva Det er stykker af gummi, som man kan klippe til som man har lyst til, og så kan man sætte dem på wire, f.eks imellem perler. :)- :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Besvar