KONKURRENCE - Oktober
Redaktør: rumlebumle
Den er sendt og står som modtaget... Har sendt det hertil lene@cyberimport.dk, prøv at tjekke om den er røget i uønsket post??lene skrev:Camilla, jeg har ikke modtaget noget kontonummer.
Super!! Jeg har sendt en mailjeanette skrev:så skidt da... jeg er med igen
Der er ikke noget Camilla, vil du prøve at sende kontonummeret igen.Danagonia skrev:Den er sendt og står som modtaget... Har sendt det hertil lene@cyberimport.dk, prøv at tjekke om den er røget i uønsket post??lene skrev:Camilla, jeg har ikke modtaget noget kontonummer.
Så har jeg sendt pengene, du modtager dem nok først på Mandag. 
Jeg tjekke netbank i aften eller i morgen... Så skal der nok komme + til dem der har betalt 
hej camilla. jeg har haft skrevet en mail til dig og ikke lige fået svar. jeg skriver herinde så i andre også kan se at jeg stadig gerne vil give en blanding men jeg skal bare lige få den sendt 
så camilla vil du sende din adresse til mig på en pb??
så camilla vil du sende din adresse til mig på en pb??
Jeg har også betalt det kan jeg ikke se.
NatasjaA du kan da bare likke et billed ind så er du fri for at sende til Camilla og der ved kan der spares lidt porto du kan jo bare sende direkte til den som vinder.
NatasjaA du kan da bare likke et billed ind så er du fri for at sende til Camilla og der ved kan der spares lidt porto du kan jo bare sende direkte til den som vinder.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Ja, hvis du selv kan tage billed er det langt det billigste og nemmeste....
Havfruen din betaling var ikke gået ind da jeg tjekkede sidst, men det er efterhånden nogle uger siden. Tjekker igen nu her på fredag, og dem der ikke har indbetalt der, er ikke med. Det er nemlig lidt besværligt for mig at tjekke netbank, så jeg venter til der er nogle stykker at kigge efter