Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Ej blir altså snart helt utryg!!!...

SHAWNEE!!!!!

Undskyld :-s
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Love-Shopping
Opal
Opal
Bæk skrev:
BlueRaven skrev:
kallie skrev: ^#(^ ^#(^ tror jeg har givet Shawnee mavesår eller noget! hun er VÆK :-ss :-ss
Jeg tror faktisk, du kan have ret! Heldigvis nåede hun at sende perler til mig, inden hun gik i gulvet,
men hvis de var det grimmeste hun ejede, ja så skal der vist ikke meget til at udløse BilledeBillede

Her er hvad jeg modtog:
Billede

Shawnee, - hvis du er kommet til bevidsthed - Tusind mange tak for perlerne.
Jeg glæder mig helt enormt til at lege med dem :-D
Og de er rigtig fine!?! - så jeg er bange for du er en "taber" i slaget om den grimmeste sending :p L-) :x- :))

Billede
Du har da vist fået den forkerte pakke, det er jo en meget smuk pakke perler. Jeg drømmer om at modtage noget i den stil
Gad vide om det kunne være en lava, som jeg har sendt med i byt byt som er kommet videre :doh: hehe...
Og sådan strenge har jeg lige fået hjem i flere farver.. Elsker dem..
Billede
Knus fra Katja
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Love-Shopping > De er også flotte. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Så Charlottes så er vedhænget med duer samlet, så skal jeg bare lave kæden, men kommer til at tage god tid. bliver nemlig en chainmail. så flot synes jeg det er blevet.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Og for det ikke skal være løgn har min mormor allerede sat sig på vedhænget det vil hun absolut have. Inden jeg havde gjort noget som helt ved det. (det med de 2 fugle.)
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
HALLÅÅÅ.. Så er jeg her.. :-h

ER hverken gået i gulvet - og har skam heller ikke fået mavesår... Syntes faktisk mine tilsendte grimme perler er ret så kitchede... :))

BR er da glad for at du kan lide mine grimme perler... Og jo - det er nok noget af det grimmeste jeg ejede... Og som jeg ikke kunne finde anvendelse til....
Love-Shopping - du har helt ret - det er fra en bytte bytte.. Lavede et armbånd med rædslen, men pillede det hurtigt op igen. *s*

Her er mine tilsendte kitch perler...:
Billede

De er da ikke så ringe endda... :D
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Shawnee skrev:HALLÅÅÅ.. Så er jeg her.. :-h

ER hverken gået i gulvet - og har skam heller ikke fået mavesår... Syntes faktisk mine tilsendte grimme perler er ret så kitchede... :))

BR er da glad for at du kan lide mine grimme perler... Og jo - det er nok noget af det grimmeste jeg ejede... Og som jeg ikke kunne finde anvendelse til....
Love-Shopping - du har helt ret - det er fra en bytte bytte.. Lavede et armbånd med rædslen, men pillede det hurtigt op igen. *s*

Her er mine tilsendte kitch perler...:
Billede

De er da ikke så ringe endda... :D

HUN LEVER!!! ^:)^ ^:)^ :ymparty: :ymparty:
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jow jow - det gør jeg skam.. :D
Har blot haft en hektisk weekend - væk fra perler og forum. :ymsmug:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Shawnee skrev:Jow jow - det gør jeg skam.. :D
Har blot haft en hektisk weekend - væk fra perler og forum. :ymsmug:
Ha ha sku ha skrevet mobil nummer på så du ku sende en sms om at du levede ha ha :P =))
Billede
Women are angels!

Billede
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Modtog de hmmmm ..... 'sjældne' 'skønne' perler fra Danagonia i lørdags - de er mmmmmm..... anderledes ?! B-) :)) :)) Hold kæft hvor er de GRIMME ...... skal nok lægge billeder ind, tror s.. linsen krakelerer når de bliver fotograferet :)) :))
Besvar