Fællesbestilling NU MED BILLEDER

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
FrkBettina skrev:
Kirsten skrev:Hej!

Så er perlerne nået frem ..... men er der måske nogen af jer, som har bestilt en ring mandrel, carbon steel og nogle bamboo coraler i forskellige størrelser og former .
Tror der måske er byttet rundt ....
Mvh
Kirsten

Det har jeg, men jeg har også modtaget dem...
Har du muligvis også bestilt turquoise beads i diverse former, magnesite blue-green, så er der også noget fuchsia og æblegrønt ....
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
pakke
Billede
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hvor er hun dog dejlig den lille bebs
Charlotte og jeg var hos Lotte og kiggede på sagerne og vi så nogle KÆMPEEEEEEEEEE store Røde koraler og de lignede overskårne STORE kødben :doh: og jeg er meget nysgerrig :-B hvad de skal bruges til ?og det kan umuligt være til armbånd da 1 stk fylder hele håndleddet og bare 1 stk i en halskæde ,så får man hold i nakken, :)) jeg mener det var Betina og Kirsten der havde bestilt dem.Jeg er simpelhen sååååå nysgerrig ;)-
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Kirsten skrev:
FrkBettina skrev:

Så er perlerne nået frem ..... men er der måske nogen af jer, som har bestilt en ring mandrel, carbon steel og nogle bamboo coraler i forskellige størrelser og former .
Mvh
Kirsten

Det har jeg, men jeg har også modtaget dem...
Har du muligvis også bestilt turquoise beads i diverse former, magnesite blue-green, så er der også noget fuchsia og æblegrønt ....
Kirsten og Frk Bettina > Jeg ved at Lotte undrede sig over at I skulle have det samme (100% det samme). Når den ene skulle have 2 strenge af noget, så skulle den anden også have 2 af samme streng. Hun troede at I havde snakket sammen og at det var derfor. Kirsten er alt i pakken forkert? :(-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
kallie skrev:osse fået pakkepost her :clap: :D

Har lovet susanne i nord at vi skal åbne den sammen.. så skal sidde og stirre på den indtil 16.30 ca :ymsick:
Uhhh.... Der er jo lææææææænge til kl 16.30. :-o :-w :!!
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Charlottes skrev:
kallie skrev:osse fået pakkepost her :clap: :D

Har lovet susanne i nord at vi skal åbne den sammen.. så skal sidde og stirre på den indtil 16.30 ca :ymsick:
Uhhh.... Der er jo lææææææænge til kl 16.30. :-o :-w :!!

Det VED jeg.. *G*... har dog lige fundet ud af at det blir SENEST kl 16 nu! .. B-)

Fik os den fine præmie fra Danagonia, så muntrer mig med den indtil videre.. og så fik jeg os hele 3 alm. breje jeg kunne åbne... tror det er ny rekort.. 3 alm breve, 1 perle brev OG en pakke! :ymparty: :ymparty:
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum

Mvh
Kirsten
Kirsten: I følge den mail jeg har sendt til dig med godkendelse, kan jeg se der er skrevet en ring mandrel på og også de andre ting. Har du overhovedet tjekket listen inden du betalte?
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
rumlebumle skrev:

Mvh
Kirsten
Kirsten: I følge den mail jeg har sendt til dig med godkendelse, kan jeg se der er skrevet en ring mandrel på og også de andre ting. Har du overhovedet tjekket listen inden du betalte?

Nisser? ;) hehe
Billede
Women are angels!

Billede
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Så kom min dejlige pakke i dag. Tak Rumle for dit store arbejde. :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
rumlebumle skrev:

Mvh
Kirsten
Tja ... sådan er det når man er i tidsnød ..... og blot skimmer .... så blev jeg den erfaring rigere og fattigere :think: :think: men min liste er Frk Bettinas .... så ved hun da hvor hun kan få ekstra perler hvis hun mangler :)) :))
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Besvar