Ok så er det frk. Betina jeg skal spørge hvad de KÆMPE KORALER skal bruges tillisbeth skrev:Hvor er hun dog dejlig den lille bebs
Charlotte og jeg var hos Lotte og kiggede på sagerne og vi så nogle KÆMPEEEEEEEEEE store Røde koraler og de lignede overskårne STORE kødbenog jeg er meget nysgerrig
hvad de skal bruges til ?og det kan umuligt være til armbånd da 1 stk fylder hele håndleddet og bare 1 stk i en halskæde ,så får man hold i nakken,
jeg mener det var Betina og Kirsten der havde bestilt dem.Jeg er simpelhen sååååå nysgerrig
Fællesbestilling NU MED BILLEDER
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er godt nok nogle sure lærepenge du har måtte betale. Men det er jo netop derfor Lotte sender den ud til os så vi kan sikre os at alt er ok og at der ikke er nogle fejl.Kirsten skrev: Tja ... sådan er det når man er i tidsnød ..... og blot skimmer .... så blev jeg den erfaring rigere og fattigere![]()
men min liste er Frk Bettinas .... så ved hun da hvor hun kan få ekstra perler hvis hun mangler
![]()
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg er rigtig rigtig ked af fejlen. Jeg ved ikke lige hvordan det har kunne ske, men som Charlotte skriver, er det netop derfor jeg sender listen ud til godkendelse, så vi er helt sikre på det er det rigtige vi får. Det er virkelig mange ordre at sidde med, så der kan meget nemt ( det er lige bevidst ) gå galt. Jeg er virkelig ked af det 
.... ja ... og jeg vil også gerne vide det .....lisbeth skrev:Ok så er det frk. Betina jeg skal spørge hvad de KÆMPE KORALER skal bruges tillisbeth skrev:Hvor er hun dog dejlig den lille bebs
Charlotte og jeg var hos Lotte og kiggede på sagerne og vi så nogle KÆMPEEEEEEEEEE store Røde koraler og de lignede overskårne STORE kødbenog jeg er meget nysgerrig
hvad de skal bruges til ?og det kan umuligt være til armbånd da 1 stk fylder hele håndleddet og bare 1 stk i en halskæde ,så får man hold i nakken,
jeg mener det var Betina og Kirsten der havde bestilt dem.Jeg er simpelhen sååååå nysgerrig
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
-
rumlebumle
- Opal

-Og det vil jeg også..Kirsten skrev:.... ja ... og jeg vil også gerne vide det .....lisbeth skrev:Ok så er det frk. Betina jeg skal spørge hvad de KÆMPE KORALER skal bruges tillisbeth skrev:Hvor er hun dog dejlig den lille bebs
![]()
Du skal ikke være ked af det ... jeg kan jo blot lade være med at "skimme" igennem ... og skynde mig at betale ..rumlebumle skrev:Jeg er rigtig rigtig ked af fejlen. Jeg ved ikke lige hvordan det har kunne ske, men som Charlotte skriver, er det netop derfor jeg sender listen ud til godkendelse, så vi er helt sikre på det er det rigtige vi får. Det er virkelig mange ordre at sidde med, så der kan meget nemt ( det er lige bevidst ) gå galt. Jeg er virkelig ked af det
Men det var da æv, når jeg nu syntes jeg havde fundet nogle smukke ting ... og knapt så store beads, som de røde koraller ...
Mvh
Kirsten
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
-
rumlebumle
- Opal

Jeg synes nu du skal tage udfordringen op med de store koraler..

Ej selvfølgelig er jeg ked af det, det er SKIDE irriterende at lave sådan en fejl! Men som sagt før, prøver jeg at gøre det så godt jeg kan ved blandt andet at sende listerne til gennemtjek, så jeg har fået en godkendelse på at det er det rigtige og det har jeg så i dette tilfælde stolet på. Men hold kæft en dyr lærestreg du har fået dig..
Jeg håber ikke det holder dig fra en fællesbestilling en anden gang og hvis jeg står for den, så lover jeg, at jeg med dig skal dobbelt tjekke at DU har tjekket, så det forhåbentlig ikke går galt igen..
Ej selvfølgelig er jeg ked af det, det er SKIDE irriterende at lave sådan en fejl! Men som sagt før, prøver jeg at gøre det så godt jeg kan ved blandt andet at sende listerne til gennemtjek, så jeg har fået en godkendelse på at det er det rigtige og det har jeg så i dette tilfælde stolet på. Men hold kæft en dyr lærestreg du har fået dig..
Jeg håber ikke det holder dig fra en fællesbestilling en anden gang og hvis jeg står for den, så lover jeg, at jeg med dig skal dobbelt tjekke at DU har tjekket, så det forhåbentlig ikke går galt igen..
Ja... det er virkelig det man kalder en DYR lærestreg ...rumlebumle skrev:Jeg synes nu du skal tage udfordringen op med de store koraler..![]()
![]()
Ej selvfølgelig er jeg ked af det, det er SKIDE irriterende at lave sådan en fejl! Men som sagt før, prøver jeg at gøre det så godt jeg kan ved blandt andet at sende listerne til gennemtjek, så jeg har fået en godkendelse på at det er det rigtige og det har jeg så i dette tilfælde stolet på. Men hold kæft en dyr lærestreg du har fået dig..![]()
Tror nu jeg lige lurer Betina over skulderen - tror hun har idéer parat med hensyn til de store koraller ....
Mvh
Kirsten
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Ja ... har også fået nogle - men hold da op de er lille bitte micro nogle af dem ... Har du fået nogle, som du ikke har bestilt eller hvad mener du ?Kirsten skrev:... har du muligvis også bestilt turquoise beads i forskellige former og magnesite blue -green ... ???FrkBettina skrev:Kirsten skrev:Hej!
Så er perlerne nået frem ..... men er der måske nogen af jer, som har bestilt en ring mandrel, carbon steel og nogle bamboo coraler i forskellige størrelser og former .
Tror der måske er byttet rundt ....
Mvh
Kirsten
Det har jeg, men jeg har også modtaget dem...![]()
Bettina