Konkurrence - Grimme Perler

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg sidder på Sjælland, da vi skal holde jul herovre. Så jeg kan ikke lige overskue at hjælpe med hvem der har sendt til hvem. Når vi kommer til d. 26dec skal jeg nok lige lave en liste med dem der har modtaget perler. Rigtig god jul til alle [smilie=smilie_xmas_097.gif]
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Så er der endelig kommet perler.
Tror de har været tilbage holdt i posten pga. fra for terror. Jeg er lidt bage for om de får status som Muhammedtegningerne. Fællesnævner er at de er utrolig grimme og til fare for alle.
Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
haha.. ja øøh.. ved ik helt hva jeg skal sige bæk *G*... altså sys jo mine er grimmere...

Men de der "glas" er de af glas? de er da ok
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
hæhæhæhæ. så noget RÆDSLERNE endelig frem :p ,.....gudskelov!! Så kan Bæk få hovedpoine af mine syrede grimme perler i plastik, fimo og glas .....hihihi, RIGTIG god fornøjelse. :D ;;)

Jeg er sikker på at efter terro gruppen havde åbnet pakken blev enige om at det jo var SÅ synd for dig hvis du ikke modtog dem før jul, så posten trodsede vejret og kæmpede sig ud med dem.....pust pust, skal nå frem!! :)) :))
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Hmm minder mig om at manden havde købt sårn nogle kemisk stinkende plastik perler i føtex til mig... så ved næste grimme bytte så skal i skisme få mange! lol
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Bæk
Smaragd
Smaragd
Ja plastik

Kunne synge I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!

[smilie=smilie_xmas_097.gif]
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Fandt en auqa greatest cd, den måtte jeg eje.

Fandt også endnu en hel pose grimme perler. Så denne konkurrence kan godt gentages :-)
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Billede
Her er så billedet af Danagonia's uhyrligt grimme perler..... :-o Specielt vil jeg sige at det store vedhæng slår benene væk under mig !! AV det er GRIMT !
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og igen....hmmmmm ikke så grimme endda og nemt at arbejde med da der er ens farver...
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Bæk
Smaragd
Smaragd
Lise du må da være glad, det der ud til at du ikke har modtaget plastik
Besvar