Fællesbestilling NU MED BILLEDER

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
dimsedutten skrev:ih hvor jeg glæder mig til at hente mine ting...
Lotte passer det dig at jeg kommer mellem 12 og 14 i dag?
Vi har nemlig et selskab vi er ude og lave mad til, og så passer det med at jeg kan få mændende til det kedelige : at ordne grønsager...mens jeg henter perler =))
HA HA god fordeling.. :D :D

Jeps du kommer bare..
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Kirsten skrev:
FrkBettina skrev:
Bæk skrev:Det er en utrolig flot sten den røde. Hvis I vil sælge ud er jeg frisk
Nej, nej - jeg vil ikke

I love them :D
Tja ... kan da godt være jeg vil af med et par kilo :)) :)) altså sten =))
Jeg vil hellere end gerne aftage nogle :D

Kæden, er lavet på wire med "hul" gummi omkring .. Glæder mig til, at se dine viklinger :)-
Bettina
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Jubii, fik mine perler og alt er som det skal være :dance:
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Havde det meget hyggeligt med at pakke ud sammen med Kallie igår, men min mand ville ikke lade mig pakke helt op. Så har pakket op her til morgen og haft det som jule aften.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Susanne i nord skrev:Havde det meget hyggeligt med at pakke ud sammen med Kallie igår, men min mand ville ikke lade mig pakke helt op. Så har pakket op her til morgen og haft det som jule aften.

Ski vær med de mænd... man skal kun lytte når de har noget fornuftigt at sige *GG*...

Men NØØØJ hvor er her bare FLOT... vågnede lidt over 5 i morges, og sneg ud med mobilen og tog 3 billeder til din bror så han ku se der sneede.. fik så os lige vækket Maya (nej ik med vilje)
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
rumlebumle skrev:
dimsedutten skrev:ih hvor jeg glæder mig til at hente mine ting...
Lotte passer det dig at jeg kommer mellem 12 og 14 i dag?
Vi har nemlig et selskab vi er ude og lave mad til, og så passer det med at jeg kan få mændende til det kedelige : at ordne grønsager...mens jeg henter perler =))
HA HA god fordeling.. :D :D

Jeps du kommer bare..
kanon ! ses
Mange perlehilsner Ann
Billede
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Kirsten: jaae så bagefter at du havde sat den til salg.. men var på fra mobillos derfor den smut ;).. men det er nu en nice mandrel
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Kirsten skrev:
FrkBettina skrev:
Bæk skrev:Det er en utrolig flot sten den røde. Hvis I vil sælge ud er jeg frisk
Nej, nej - jeg vil ikke

I love them :D
Tja ... kan da godt være jeg vil af med et par kilo :)) :)) altså sten =)) [/quote

Du må endelig sige når du har besluttet dig
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Bæk > Vi andre kalder det altså ikke kødben for sjov. Det ligner virkelig kødben irl. Virkelig virkelig. Og de er tunge som... Ja, jeg ved ikke engang som hvad? Det er sådan nogle at Mafiaen bruger når de vil have et lig til at forsvinde istedet for at smide folks ben i cement. :))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Bæk
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Varde
Charlottes skrev:Bæk > Vi andre kalder det altså ikke kødben for sjov. Det ligner virkelig kødben irl. Virkelig virkelig. Og de er tunge som... Ja, jeg ved ikke engang som hvad? Det er sådan nogle at Mafiaen bruger når de vil have et lig til at forsvinde istedet for at smide folks ben i cement. :))
Hej Charlotte Tak for din lille smiler. Jeg sider her og små griner. det bliver dyrt i fragt. Men flotte er de
Besvar