Konkurrence - Grimme Perler
Redaktør: rumlebumle
Hold da op Lise, hvor er det blevet flot. Plastik eller ej, den kæde ville jeg gerne gå med. Du skal også have ros for at vælge de sværeste af perlerne, jeg havde nok selv valgt de blå, da de var nemmere at gemme væk
Der er skarp konkurrence allerede... Jeg skal da vist virkelig at hovedet lagt i blød 
Jeg har samlet de billeder der er vist af de grimme perler på forsiden.
Vi har endnu ikke set et billed af følgende deltagers perler;
Joanna
Dimsedutten
Susanne i nord
Det vil sige at følgende deltagre ikke har vist et billed af deres modtagede perler;
pias
Joanna
Linda
Har I tre modtaget perlerne??
Vi har endnu ikke set et billed af følgende deltagers perler;
Joanna
Dimsedutten
Susanne i nord
Det vil sige at følgende deltagre ikke har vist et billed af deres modtagede perler;
pias
Joanna
Linda
Har I tre modtaget perlerne??
Hehe..
Bettina!!..... er det slemt at jeg lige har bestilt nødder magen til dem jeg fik fra dig af ved FMG?

Bettina!!..... er det slemt at jeg lige har bestilt nødder magen til dem jeg fik fra dig af ved FMG?

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Og, så var jeg jo lige nået dertil, hvor jeg lige skulle lægge billedet af mine grimme perler ind....
Og hvad sker der så?
Ja, det ved I jo heldigvis ikke noget om, men det er forholdsvis typisk mig, jeg kan ikke finde kaplet, og helt ærligt ved jeg ikke rigtigt hvor jeg skal lede efter det (det vil sige, det troede jeg godt at jeg vidste, men der har jeg ledt, og der var det ikke(måske var der en eller anden (min mor) der ville foreslå et nytårsfortsæt i den anledning!))
Og hvad sker der så?
Ja, det ved I jo heldigvis ikke noget om, men det er forholdsvis typisk mig, jeg kan ikke finde kaplet, og helt ærligt ved jeg ikke rigtigt hvor jeg skal lede efter det (det vil sige, det troede jeg godt at jeg vidste, men der har jeg ledt, og der var det ikke(måske var der en eller anden (min mor) der ville foreslå et nytårsfortsæt i den anledning!))
Carpe diem!
Mkh. PIa
Mkh. PIa
Du behøver ikke gå helt i panik endnu Pia, vi skal bare senest have billedet op d. 31 Januar.
Går det helt galt, så kan du også evt tage et billed med din mobil, og sende en mns med billedet til din email adresse, så behøver du ingen kabler
(taler af erfaring, da det samme på et tidspunkt skete for mig)
Tvivlsomt... Kan i øjeblikket ikke bruge min mobil på 6dag, da jeg ikke kan finde min oplader. Jeg har nok betalt de første 3000kr hvis ikke mere i bøder til biblioteket, fordi jeg glemmer at aflevere og ofte ikke kan finde bogen igen. Ved aldrig hvor både mine nøgler, pung og mobil telefon er på samme tid, en af dem er altid væk. Når jeg har solgt et smykke, skal jeg altid bruge 2-3 timer på at finde det pågældende smykke, da det aldrig er lagt i smykke æsken, men ligger på et af 10 forskellige steder i huset, hvor jeg plejer at ligge dem fra mig. (Har i øjeblikket en ordre på 4 øreringe, og har indtil nu kun fundet 2...) Så nej, du er ikke det eneste rodehovedpias skrev:Hvor er jeg glad for at jeg ikke er det eneste rodehoved i verden (men, for nu at vende tilbage til min mor, så vil hun nok påstå at jeg er det største!)
Jeg er da lige ved at tro, at du er værre end mig. (Kan du ikke sende en mail til min mor
)
Og, så var det jo lige, efter at jeg havde skrevet mit sidste indlæg, at jeg kom til at tænke på, at det var jo rigtigt godt, det der med at jeg skulle tage et billede af mine grimme perler med min mobil. Jeg har sådan set lavet mit smykke. Jeg er ikke helt tilfreds med det, og, så er det jo sådan, at hvis jeg skal tage et billede med perlerne med mobilen, ja, så er jeg jo nødt til at pille det op. Det er der måske en mening med!
Og, så var det jo lige, efter at jeg havde skrevet mit sidste indlæg, at jeg kom til at tænke på, at det var jo rigtigt godt, det der med at jeg skulle tage et billede af mine grimme perler med min mobil. Jeg har sådan set lavet mit smykke. Jeg er ikke helt tilfreds med det, og, så er det jo sådan, at hvis jeg skal tage et billede med perlerne med mobilen, ja, så er jeg jo nødt til at pille det op. Det er der måske en mening med!
Carpe diem!
Mkh. PIa
Mkh. PIa