Tak Eva.
Så er der igen igen nye billeder. Idag er de blevet en del mørkere end de var for kun 3 dage siden og nu kan jeg kende forskel på de 3 piger. Den ene er hvid, den anden har en hvid streg i nakken (det kalder man blaze) og den sidste er stadig hvid fra skuldrene og op (det kalder man panda). Jeg håber de beholder de farver. Drengene er stadig 1 hvid og 3 ens (nok standard) men det kan nå at ændre sig endnu. De er jo ikke udfarvede endnu.

Pigen til venstre tættest på kameraet er frk blaze og pigen til højre tættest på kameraet er frk panda (de øge-navne fik de lige idag da jeg ENDELIG kunne se forskel på nogle af de mørke).

Her kan I bedre se frk panda´s hvide del (nr 2 fra kameraet).

Da denne mørke hvalp ikke har nogle aftegninger, så ved jeg at det er en dreng.

Og her et gruppe-billede af nogle af dem.
Grunden til at de nu ligger på den plaid er fordi Silde valgte at flytte dem ovenpå i hendes to-etagers bur. Hun har samlet dem så det ikke burde give nogle problemer med at nogle af dem kravler ind i plaiden og ikke kan finde ud til hende igen og ellers tæller jeg dem hurtigt 2 gange dagligt for at være sikker på at alle er hvor de skal være og at alle har det ok.
Hun fik plaiden ind kort tid før hun skulle føde og da var den ren og ikke så behåret. Grunden til at der nu er så mange hår på er at hunnerne næsten skifter pels når de er drægtige. Så hun har simpelthen stor-fældet op til fødslen. Jeg ville lige skrive det så I ikke undrer jer over hvorfor den er så behåret.
