UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...
Redaktør: rumlebumle
Holda helt op hvor i får meget ud af den smugle plads i har og sikke en orden i har i jeres ting. jeg synes ikke vi har meget privart plads men jeg har da ikke noget at klage over når jeg ser hvad i får ud af jeres plads.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
- thecobra
- Smaragd

- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
Jeg hader ikke at have styr på mine perler så jeg ryder regelmæssigt op i dem. Fordi når der er noget jeg ikk kan finde går jeg helt i spåner.. Til gelgældt er jeg ikke ret god til at hold orden alle andre stedetHavfruen skrev:Holda helt op hvor i får meget ud af den smugle plads i har og sikke en orden i har i jeres ting. jeg synes ikke vi har meget privart plads men jeg har da ikke noget at klage over når jeg ser hvad i får ud af jeres plads.
Mange perle hilsner fra Jacqueline 
Ser godt ud Cobra....
Jeg startede også med de dejlige hjem og fix kasser... De var nemme at flytte rundt, da jeg sad ved spisebordet. 
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Det ser godt ud med alle de kasser i farve orden og måske skulle jeg overveje nogle flere af dem for mine sten/perler ligger i lynlås poser i de aflange plastik kasser med hjul og de fylder så meget i min lille spisestue på gulvet 
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Cobra: Jøsses hvor har du mange perler og sikken en fin orden der er i dem. Det kan jeg absolut ikke prale af, til trods for jeg igår, ved nede og købe et skuffedarius, så er perlerne stadig kastet ned i skufferne..
Men hey, nu ved jeg da hvor tingene er i det mindste..

Så kommer alt mit rod fra alle de forskellige steder som jeg seder og arbejder. og så er alle ikke igang lige nu for jeg skal til at lave nogle ting i filt til en kunde som skal have konfimatiouen, men det viser jeg når jeg er igang med det.
her leger jeg med sølv og min mand bruger det til når han bore huller i vores fur stene

min perle plas

min papir og fimo plads, dette er også vores gæsteværelse, hved bar ikke hvor de skal være Hi Hi

mit strikketøj

på lagert hvor jeg havde regnet med at jeg kunne være men der er alt for kolt det meste af året

her leger jeg med sølv og min mand bruger det til når han bore huller i vores fur stene

min perle plas

min papir og fimo plads, dette er også vores gæsteværelse, hved bar ikke hvor de skal være Hi Hi

mit strikketøj

på lagert hvor jeg havde regnet med at jeg kunne være men der er alt for kolt det meste af året

Kærlig hilsen

og så lige lidt så i kan se at jeg ikke roder i butikken

Kærlig hilsen

-
rumlebumle
- Opal

HA HA Havfruen. Du kan også rode. Jeg er simpelthen så imponeret over så mange perler I allesammen har. Jeg synes selv jeg har mange, men jeg kan da godt se det ikke komme op på siden af jer andre. Jeg må straks igang med at købe mere hjem..
Jeg har jo i laaaaang tid kun lavet smykker med glasperler, men jeg kan se jeg har bevæget mig lidt videre. Nu har jeg købt stenperler og meget andet. Jeg er spændt på hvad jeg finder på at lave med dem. Jeg trænger til at udfordre mig selv lidt.
-
rumlebumle
- Opal

Butikken ser forøvrigt nydelig ud! Jeg håber jeg en dag får lov at se den med egne øjne.. 
Hvor er det morsomt at se hvordan vores hobby bor
Cobra sikken en fin orden WAOW
Lisbeth: Det ser godt ud med alle de kasser i farve orden og måske skulle jeg overveje nogle flere af dem for mine sten/perler ligger i lynlås poser i de aflange plastik kasser med hjul og de fylder så meget i min lille spisestue på gulvet
Prøv at se om ikke Netto har de der pilleæsker morgen- aften de er klare plastic og der er lukning på hver morgen -aften jeg købte 2 og i dem kan der være meget, er ved at lave orden på låse ,wireklemmer og alle de små metaldele
Jeg var i Netto igår Øv der var ikke flere
Cobra sikken en fin orden WAOW
Lisbeth: Det ser godt ud med alle de kasser i farve orden og måske skulle jeg overveje nogle flere af dem for mine sten/perler ligger i lynlås poser i de aflange plastik kasser med hjul og de fylder så meget i min lille spisestue på gulvet
Prøv at se om ikke Netto har de der pilleæsker morgen- aften de er klare plastic og der er lukning på hver morgen -aften jeg købte 2 og i dem kan der være meget, er ved at lave orden på låse ,wireklemmer og alle de små metaldele
Jeg var i Netto igår Øv der var ikke flere
Hilsen Eva1950