Side 4 af 20
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 17. apr 2010 12:12
af Lise
Jeg pakker i dag, men får først sendt mandag, da jeg ikke har nogle frimærker tilbage. Men mandag er jo heldigvis også lige inden for tidsfristen
Jeg er super spændt på at se, hvad jeg selv modtager

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 17. apr 2010 12:40
af Anne Marthin
Jeg har modtaget og jeg er vildt imponeret
Skal ud i solskinnet og tage billeder, men det blæser ret meget!
Har pakket, men har heller ingen frimærker,
så går på postkontoret mandag.
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 17. apr 2010 15:13
af kunenpige
Jeg har også sendt, håber det lille postbud skynder sig.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: lør 17. apr 2010 21:08
af Anja
Jeg sender også mandag... Så må vi se hvad den heldige får ud af det

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: søn 18. apr 2010 20:26
af Anja
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tirs 20. apr 2010 11:18
af anna-edith
Modtog min byttepakke i går så nu skal hjernen bare igang

tak til min perleven

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tirs 20. apr 2010 11:33
af anna-edith
Irene kan man ikke lave en liste over hvem som er med i denne omgang, jeg synes det ville være mere overskueligt når man skal gætte

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tirs 20. apr 2010 12:27
af Anne Marthin
Her er hvad jeg modtog
Mums, det er LIGE mig.
Tak til den gode giver
Desværre kommer den store amethyst slet ikke til sin ret på billedet.
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tirs 20. apr 2010 17:36
af Lise
Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010
: tirs 20. apr 2010 18:01
af lene
Mine smukke perler kom også i dag, rigtig lækre sager, tusind tak til min giver.
Billeder kommer lige lidt senere.
