Side 4 af 20

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 17. apr 2010 12:12
af Lise
Jeg pakker i dag, men får først sendt mandag, da jeg ikke har nogle frimærker tilbage. Men mandag er jo heldigvis også lige inden for tidsfristen ;)-

Jeg er super spændt på at se, hvad jeg selv modtager :dance:

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 17. apr 2010 12:40
af Anne Marthin
Jeg har modtaget og jeg er vildt imponeret :dance:
Skal ud i solskinnet og tage billeder, men det blæser ret meget!
Har pakket, men har heller ingen frimærker,
så går på postkontoret mandag.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 17. apr 2010 15:13
af kunenpige
Jeg har også sendt, håber det lille postbud skynder sig. :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: lør 17. apr 2010 21:08
af Anja
Jeg sender også mandag... Så må vi se hvad den heldige får ud af det ;)-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: søn 18. apr 2010 20:26
af Anja
Så har jeg modtaget min pakke med lækkerier =p~ =p~

Billede

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 20. apr 2010 11:18
af anna-edith
Modtog min byttepakke i går så nu skal hjernen bare igang :-D tak til min perleven
Billede

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 20. apr 2010 11:33
af anna-edith
Irene kan man ikke lave en liste over hvem som er med i denne omgang, jeg synes det ville være mere overskueligt når man skal gætte :-D :-D

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 20. apr 2010 12:27
af Anne Marthin
Her er hvad jeg modtog :dance: :x- :dance:
Mums, det er LIGE mig.
Tak til den gode giver :ymhug:

Billede

Desværre kommer den store amethyst slet ikke til sin ret på billedet.

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 20. apr 2010 17:36
af Lise
Så er min bytte-bytte pakke også kommet. :dance: :dance: :dance:

Og der er masser af godt guf - Tak til min giver :ymhug:

I må vente med billede, da jeg er ved at oplade mine fotobatterier ;)-

Re: Bytte-Bytte April/Maj 2010

: tirs 20. apr 2010 18:01
af lene
Mine smukke perler kom også i dag, rigtig lækre sager, tusind tak til min giver.
Billeder kommer lige lidt senere. :x- :ymhug: