Bytte bytte perler APRIL
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Dét glæder jeg mig til Lærke...
Og kan fortælle min modtager, at der bliver sendt lidt forår afsted herfra i dag
EDIT: Nåede ikke posthuset, men det gør jeg i dag onsdag.
Og kan fortælle min modtager, at der bliver sendt lidt forår afsted herfra i dag
EDIT: Nåede ikke posthuset, men det gør jeg i dag onsdag.
Bettina
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Mine bytte-perler..... Aldrig arbejdet med perler i den lille str. før... hvad mon det ender med ?

Bettina
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Vil lige for god ordens skyld fortælle manden sendte pakken igår. Så der er perler på vej.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
jeg har fådet i dag og skal nok få taget et billed sener .
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg får først afsendt mine i dag... Det tog lidt længere tid end forventet at få fundet perlerne mellem alle flytte kasserne, men nu er arbejdsrummet også ved at være på plads til når mine byttere kommer 
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Jeg har modtaget en god håndfuld FORÅRSPERLER!!
Tak Susanne, din mand er hurtig
Nu skal der lige spekuleres og jeg er igang med at samle til Lene (sendte også til Lene sidst jeg var med
).
Lene har shoppen fuld af perler, må se om jeg overhovedet kan finde noget hun ikke selv har

Tra..lala la
Tak Susanne, din mand er hurtig
Nu skal der lige spekuleres og jeg er igang med at samle til Lene (sendte også til Lene sidst jeg var med
Lene har shoppen fuld af perler, må se om jeg overhovedet kan finde noget hun ikke selv har
Tra..lala la
Lærke: Dejligt at du kunne bruge perlerne, ja, det er en udfordring hvis du ikke er til store perler, men det bliver sjovt at se hvad du får ud af det
Jeg glæder mig til at være med denne gang, vi har bare så travlt i shoppen, men det er jo bare godt, det er bare frustrerende ikke at kunne have tid til at lave smykker, af alle de lækre sager
Anne: Ja, det var lækre perler du sendte mig sidste gang, jeg glæder mig til at komme i gang, med at udtænke hvad jeg skal lave.
Jeg glæder mig til at være med denne gang, vi har bare så travlt i shoppen, men det er jo bare godt, det er bare frustrerende ikke at kunne have tid til at lave smykker, af alle de lækre sager
Anne: Ja, det var lækre perler du sendte mig sidste gang, jeg glæder mig til at komme i gang, med at udtænke hvad jeg skal lave.
Jeg har også modtaget en læxi pakke...
Har taget billeder.. Kommer senere..
Har taget billeder.. Kommer senere..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.