New Canes

Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Der plejer jo at komme en fællesbestilling til Firemountain gems (andet forum) og de har en masse gode fimo ting......skæreblade, forme o.s.v. - så jeg håber at der er en der melder sig på banen og står for bestilling engang i efteråret - men lige nu skærer jeg bare med et blad fra en stanley (hobbykniv) og det fungerer fint.

det er også nogle sjove bølgede blade, men helt derude er jeg ikke begyndt med fimo kreationer endnu.....nøjes med de lige....hahahhaha
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Firemountain er mit stor drøm ;;) Hvis der er mange som har interesse, kan jeg stå for bestillingen ;;)
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Jeg har været inde på deres hjemeside og de har da ikke meget til fimo der inde eller er det bar midt dorlige engelsk der gør at jeg ikke kan finde fimo. Det heder noget andet der inde men det er ikke serlig bilig hvis vi skal have moms og porto oven i
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Fire.....skal man ikke slev købe alene, der kan det nemlig batle sig at være rigtig mange, for så kommer man ned i den billigste kategori (200 items) for ellers er det nemlig alt for dyrt også med fragt osv. - men hvis man er mange, så er det lige pludselig gode priser.
havfruen det hedder poly clay: http://www.firemountaingems.com/kato_po ... p?navsrc=2
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Jeg må da indrøme at jeg har en ønske sedel inde hos dem og den kan nu hurtig komme op på 200linjer bar fra mig selv så =)) =)) =)) =)) =)) =)) men selv der vil det sa koate 8 kr +moma +fragt at få hjem og deres pakkerstr. er ikke store der er sa 56g i en pakke lige som her hjemme.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
hahahhaa....ja, man kan hurtigt komme derop a på den hjemmeside :-D
jeg endte med at få min pastamaskine derfra og jeg tror jeg kom af med 108 kr. med moms, fragt, told på......fra den sidste strore runde (andet forum) men har nu ikke købt "fimo" hos dem, så der ved jeg ikke om de er billige.......hvor køber du Kirsten??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Jeg har købt fimo i forskellige farver ,færdige canes og lak og en speciel kniv og en plexi glas rulle hos Dorit ,men det ligger i køleskabet og venter, for det bliver ikke før til vinter jeg får tid til at begive mig ud i fimo verden og hvordan resultatet bliver :doh: uha vi må se og jeg kan se at hun har fimo på tilbud lige nu :-D
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Du behøver ikke at have dine ting på køl bar du har dem i plastik eller i nogle bokser kan de fint stå i et værelse , så får du mere plas til kolde drinks i køleren.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Kirsten jeg troede fimoen/Canes skulle ligge i køleskabet og den ligger i en plastikboks jamen så vil jeg lægge nogle hvidvin / lambrusko på køl =)) =)) =)) :)) :)) :))
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Det er kun når man arbejder med det at det kan have brug for at blive lagt på køl da det godt kan blive noget bløt af varmen fra hænderne. så jeg synes også at du skal bruge pladsen til nogle kølige deinks. =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar